O školení

Jak přihlášené přivést do lavic? Každý, kdo se ve školství pohybuje ví, že počet přihlášek a počet skutečně nastoupivších dětí se velmi liší. Dokonce i počet zápisových lístků a počet dětí v lavicích první školní den je také rozdílný. My přitom nechceme přijít ani o jediného žáka. Proč žáci ještě o prázdninách mění své rozhodnutí a jak si udržet co nejvíce přihlášených – to je obsahem školení Přihláška je teprve začátek. Ukážeme si nutné minimum, které by měla každá škola dodržet, aby nepřicházela zbytečně o žáky. Představíme nástroje a praktické ukázky jak dotáhnout proces přihlášení do úspěšného konce – práce a aktivní zapojení nových žáků, sběr dat, SMSky, emailový marketing, direct call a vybrané prvky internetového marketingu.

 Přihláška je teprve začátek  je akreditována jako vzdělávací program DVPP pod č.j. MSMT- 33041/2018-1-934  

Aktuální termíny


  –   –    –


„Chtěla bych poděkovat Než zazvoní za inspiraci pro marketing školy, kterou jsem na školení získala.“Mgr. Ivana Brodecká, OA a SZdŠ Blansko

Co si účastníci školení odnesou?

  • Ukázky využití technik v praxi na příkladu konkrétní školy.
  • Povědomí o marketingových technikách a možnostech jejich uplatnění ve školství.
  • Schopnost dotáhnout náborový proces do konce a „ve finiši“ neztratit několik cenných žáků.

Obsah školení

  1. Komunikace nekončí s posledním dnem otevřených dveří
    Spousta škol s žáky po posledním dni otevřených dveří nekomunikuje. Přitom do přihlášek často zbývá i 6 týdnů!
  2. Klíčové styčné body komunikace od DOD až po adapťák
    Podívejte se na klíčové styčné body a nástroje, které můžete využít ve váš prospěch v nejkritičtější fázi náboru.
  3. Jak zorganizovat přijímačky tak, aby vám děkovali i rodiče nepřijatých žáků
    Stačí dodržet jednoduché zásady customer care a moderní komunikace – a zvládne to úplně každá škola.
  4. Základem dobré komunikace jsou data
    Pokud chcete příští rok více studentů, musíte začít pracovat hned. Přehled datových souborů potřebných pro efektivní komunikaci vám to značně usnadní.
  5. Zpětná vazba a úprava produktu
    Poznejte vlastní slabiny a využijte prostor pro zlepšení naplno. O úspěchu školy rozhoduje pověst, kterou máte pouze jednu.

Ukázka prezentace

Pro koho je školení určeno

Kurz je určen všem pracovníkům středních škol, kteří se starají o přijímací řízení, propagaci, reklamu, PR nebo marketing. Typicky jsou to ředitelé, zástupci ředitelů, výchovní poradci, mnohdy ale také učitelé, kteří se o propagaci starají nad rámec svých pracovních povinností. Kurz je určen všem, kterým není lhostejný osud jejich školy a chtějí zjistit, jak efektivně zajistit její budoucnost.

Cena a organizační informace

 Cena: 1 890 Kč bez DPH – cena zahrnuje materiály ke školení a drobné občerstvení
 Po zaplacení a absolvování školení obdrží účastníci certifikát
 Školení trvá 5 vyučovacích hodin
 Pokyny k platbě, storno podmínky najdete zde

Přihláška na školení

Na toto školení se není možné přihlásit
K tomuto školení v současné době nejsou vypsány žádné termíny.

Požádejte o termín ve Vámi zvoleném místě nebo uspořádejte školení jen pro Vás na Vaší škole! Napište na info@nezzazvoni.cz nebo rovnou zavolejte na +420 736 624 840.