6 tipů pro záchranu náboru na poslední chvíli

Nela PliešovskáMarketingové tipy, Novinky

Přihlášky jsou za rohem – zbývají necelé 2 měsíce a školy budou vědět, jak letos dopadly. Už teď ale můžete hodnotit a odhadovat, jak to letos dopadne – přišlo vám na dny otevřených dveří více lidí? Máte velkou návštěvnost na webu, oslovili jste desítky tisíc lidí na sociálních sítích? Pak je vše v pořádku a stačí si zájem udržet. Ale i kdyby ne – pořád máte zhruba 6 týdnů na to nábor zachránit.

Na webináři „Jak zachránit nábor v posledních dvou měsících“ jsme se podívali na to, co dělat, abyste za krátký čas oslovili co nejvíce lidí.

Nástroje, které teď můžete využít

Uchazeči se momentálně přihlašují na školu, kterou považují za nejlepší možné řešení. Pokud ale najdou lepší možnost, část z nich svou volbu může přehodnotit i teď. Komunikace navíc připraví půdu i pro druhé kolo. Jak na to, abyste uchazeče zaujali?
  • Mějte na webu seznam důvodů, proč studovat vaši školu
    • Volte témata, která jsou pro uchazeče relevantní. Inspirovat se můžete v našich průzkumech. Zaměřte se především na atmosféru na škole, uplatnění absolventů nebo úspěšnost u maturit.
  • O výběru oboru rozhoduje stránka oboru
    • Zkopírované ŠVP nebo RVP fungovat nebudou. Zaujměte uchazeče poutavými texty, ve kterých představíte obor a uplatnění absolventů. Vše doplňte o pár kvalitních fotografií.
  • Vytvořte landing page
    • Nemáte efektivní web a nezvládáte ho propagovat? Vytvořte si landing page, která bude sloužit jako náhrada webu pro uchazeče. Jedná se o zjednodušenou stránku, která obsahuje logo školy, slogan, několik fotografií, důvody ke studiu a nabídku oborů. 
  • Napište náborový článek
    • Napište článek, ve kterém shrnete důvody ke studiu na vaší škole, vyzpovídáte vašeho absolventa nebo popíšete jednotlivé obory a jejich uplatnění. Článek propagujte na Facebooku a Instagramu.
  • Natočte propagační video
    • Natočte video se svými studenty nebo absolventy a propagujte ho na Facebooku a Instagramu. Představte školu, výhody studia u vás, nabízené obory. Video je jedním z nejoblíbenějších formátů. S propagací mohou vaše video za týden vidět stovky až tisíce uchazečů.
  • Začněte publikovat obsah na TikToku
    • TikTok zvýhodňuje nové uživatele – zvyšuje jejich dosah. Některá z prvních 10-20 videí mají typicky dosah desítky tisíc uživatelů. Využijte toho pro propagaci vaší školy.
Image

Chcete více inspirace pro váš nábor? Poslechněte si celý záznam webináře zdarma.

Odnesete si tipy pro tvorbu vlastní landing page, zjistíte, jak nastavit kampaně na sociálních sítích a dozvíte se, jak udržet zájem uchazečů, kteří k vám přihlášku už podali.

Získat záznam zdarma

Posuňme vaši školu společně

Potřebujete pomoct s online kampaněmi, vytvořením landing page nebo natočením videa? Chcete oslovit více uchazečů, ale nevíte, jak na to?

Ozvěte se nám ještě dnes a společně najdeme řešení.

Jak pomáháme školám

Canva pro učitele středních škol

27. června 2024 | on-line školení

Vytvářejte úžasné grafické materiály! Canva vám pomůže vytvářet hezké a funkční materiály, i když nejste profesionální grafik.

Více o školení

Image