7 důvodů proč by školy měly používat MailChimp

Aneta KošíkováMarketingové tipy

Sbíráte e-maily na uchazeče? Máte ze dne otevřených dveří dlouhý seznam kontaktů a nevíte co s ním? Používejte MailChimp – nástroj pro masové rozesílání zpráv, který Vám pomůže naplno využít potenciál e-mailového marketingu. 

A proč tedy MailChimp?

1. Je to zdarma
Ano, MailChimp.com je skutečně zdarma, stačí dodržet dvě podmínky: ve vaší databázi nebude více než 2000 kontaktů a neodešlete více než 12 000 emailů za měsíc. Ale to by pro začínající e-mailové marketéry neměl být problém.

2. Jednoduché uživatelské prostředí
MailChimp Vás odesíláním nových emailů (zde označované jako „kampaň“) provede doslova za ručičku. V jednotlivých krocích nastavíte vše potřebné, poté bude čas na finální kontrolu a teprve poté budete moci e-maily odeslat do světa.

3. Detailní statistiky
Víte kolik adresátů kliklo na odkaz ve vaší pozvánce na DOD? Nebo kolik jich vůbec e-mail otevřelo? S MailChimpem vidíte všechno v reálném čase. Máte nízkou míru otevření? Je na čase se zamyslet nad lepším předmětem e-mailu.

4. Tisíc emailů šitých na míru
Píšete stovkám lidí a chtěli byste každého oslovit jeho vlastním jménem nebo zmínit obor, o který se na DOD zajímal? Není problém. S MailChimpem odešlete pouze jednu zprávu, ale adresáti dostanou e-mail šitý na míru.

5. E-maily s grafikou, která dorazí v pořádku
Pokud do klasického e-mailu umístíte jakoukoli grafiku, můžete se leda modlit, aby alespoň někomu dorazil e-mail ve stejné podobě, v jaké jste jej odeslali. S MailChimpem se vám to nestane.

6. Ukládání a kopírování šablon
Vytvořili jste úžasný text nebo krásnou grafickou schránku pro vaše e-maily? Dobrá zpráva! MailChimp umí kampaně duplikovat a vaše výtvory si také můžete uložit jako šablony.

7. Vlastní formuláře pro váš web
Není potřeba vytvářet složité seznamy adresátů. Když budete posílat zajímavé e-maily, lidé se k jejich odebírání přihlásí sami. Stačí jen na web vložit formulář, který vám MailChimp sám vygeneruje.