
Generace Z: Jak pochopit a oslovit dnešní mladé
V českém i slovenském vzdělávacím systému dochází ke střetu generací: generace X (dnešní učitelé) a generace Z (jejich žáci). Každá z těchto generací vyrůstala v jiném historickém kontextu, což utvářelo jejich vnímání světa. Rozdíly mezi generací učitelů a žáků vytváří v mnoha případech třecí plochy, komunikační bariéry a nepochopení, což má negativní vliv na spokojenost obou stran a snižuje to efektivitu vzdělávání i náboru škol. Díky našim zkušenostem přímo ze školského prostředí jsme mohli vyextrahovat praktické postupy, jak pomoci školám porozumět žákům a přiblížit se jim. Nastolte efektivní komunikaci, zaujměte vaše žáky a udržte si jejich pozornost.
V případě, že nebudete se školením spokojeni, Než zazvoní garantuje vrácení 100 % poplatku za účast.
Školení Generace Z lze financovat z projektu Šablony pro SŠ
Školení Generace Z je akreditováno jako vzdělávací program DVPP pod č.j. MSMT-40314/2020-2-993
Co si účastníci ze školení odnesou?
- Zjistíte, jaké jsou základní rysy generací, pochopíte jejich hodnoty a životní postoje.
- Odhalíme vám detailní informace o generaci Z, pochopíte jejich chování a zjistíte, jaké využívají technologie.
- Pochopíte specifika komunikace s generací Z a naučíte se poradit si s jejími možnými riziky.
- Dozvíte se něco o fragmentaci pozornosti a multitaskingu.
- Naučíme vás využívat sílu vizuální komunikace.
Obsah školení
- Teorie generací, generace v populaci. Jaké existují generace? Z jakých generací se skládá česká populace? Jaké hodnoty generace vyznávají, jak se chovají a jaké technologie využívají?
- Generace Z – podrobný vhled do generace. Jaká je generace Z? Zjistěte, jaké hlavní hodnoty vyznává, jak tráví svůj volný čas, nebo proč a jak studuje.
- Jak komunikovat s generací Z. Ukážeme vám, jak efektivně komunikovat s generací Z.
- Pozornost generace Z a jak ji získat – multitasking, fragmentace pozornosti. Víte jak si získat pozornost generace Z? Představíme vám sociální sítě, které generace využívá a naučíme vás s nimi pracovat, vysvětlíme si multitasking a fragmentaci pozornosti a využití těchto principů v rámci školní komunikace.
- Workshop – předejte zprávu za 8 vteřin. Cvičení na využití pozornosti, kterou lze od příslušníků generace Z předpokládat ve vizuální/osobní podobě.
- Workshop – komunikujte ve 140 znacích. Cvičení na efektivní textovou komunikaci s příslušníky generace Z.
- Stanovení hodnot školy. Víte, jaké hodnoty považují příslušníci generace Z za důležité? Vyberte si hodnoty pro vaši školu a zjistěte, jak je komunikovat.
- Autenticita a upřímnost. Vysvětlení, proč je autenticita a upřímnost školního obsahu komunikovaného školou tou nejlepší cestou. Případy z praxe.
- Vizuální komunikace. Zjistěte, jaká jsou specifika vizuální komunikace – fotografie, videa. Naučte se využívat tyto nástroje.
- Mobilní přístup. Mobilní telefon je primárním nástrojem, kde generace Z získává informace. Ukážeme vám, jaký má být obsah pro mobilní zařízení, včetně webu.
- Influenceři – definice a největší influenceři generace Z. Víte, kdo jsou lidé, kteří ovlivňují vaše žáky? Vysvětlíme vám pojem influencer, ukážeme příklady z praxe a seznámíme vás se seznamem největších národních i světových influencerů generace Z.
- Střet generací. Ukázka střetů generace Z s jinými generacemi, příklady z praxe. Konzultace a hledání kompromisu komunikace škol s žáky a uchazeči.
Pro koho je školení určeno
Kurz je určen všem pracovníkům středních škol, kteří se starají o přijímací řízení, propagaci, reklamu, PR nebo marketing. Typicky jsou to ředitelé, zástupci ředitelů, výchovní poradci, mnohdy ale také učitelé, kteří se o propagaci starají nad rámec svých pracovních povinností. Kurz je určen všem, kterým není lhostejný osud jejich školy a chtějí zjistit, jak efektivně zajistit její budoucnost.
Cena a organizační informace
Cena (on-line): 2 150 Kč bez DPH (87 € bez DPH) – cena zahrnuje materiály ke školení
- Po zaplacení a absolvování školení obdrží účastníci certifikát
- Školení lze financovat z projektu Šablony pro SŠ
- Školení trvá 8 vyučovacích hodin
- Pokyny k platbě, storno podmínky najdete zde