Jak budovat značku školy

Jak budovat značku školy

35 Tuto událost si zobrazilo 35 lidí.

Školení Jak budovat značku školy se zaměřuje na strategické řízení školního náboru, značky (brandu) školy i školní pověsti. Naučíme vás, jak na výchovné poradce, ukážeme si, co je segmentace a jak pomocí segmentace oslovit uchazeče, žáky i rodiče. Hlavní část prezentace se věnuje brandu školy, pomocí které můžete nejen budovat pověst školy, vymezit se vůči konkurenci, ale také oslovit uchazeče s konkrétními zájmy a předpoklady. Nakonec se podíváme na to, jak vaši školu dostat do médií zdarma – od medialistu po psaní tiskových zpráv.

Co si ze školení odnesete?
  • Získáte nový pohled na to, co pro vaši školu znamenají výchovní poradci
  • Dozvíte se základy marketingové teorie a zjistíte, jak ji aplikovat do školství
  • Naučíme se základy brandbuildingu, díky kterému zvládnete ovlivňovat vlastní pověst
  • Ukážeme si, jaké strategické dokumenty by školy měly mít zpracované
  • Demonstrujeme, jak výrazný vliv má grafická prezentace na pověst školy
  • Naučíte se psát tiskové zprávy a základy PR
Obsah školení
  • Jak na výchovné poradce. Výchovný poradce je pro střední školy nejdůležitější osoba na ZŠ. Naučte se, se stát jejich partnerem a dostat váš obsah k žákům.
  • Základy marketingové teorie. Segmentace, targeting, positioning – to je svatá trojice marketingové strategie. Ukážeme si, jak aplikovat teorii na příkladu středních škol.
  • Řízení značky školy. Naučte se, jak vytvářet a aktivně řídit vlastní značku a tedy i pověst, a staňte se školou, na kterou uchazeči chtějí už od 6. třídy.
  • Řízení marketingu školy. Jaké dokumenty jako škola potřebujete, abyste byli schopni efektivně řídit vlastní značku? Jak zabezpečit jednotnost v komunikaci
  • Vizuální identita školy. Co to je grafická identita a jak ovlivňuje váš nábor? Na co si dát pozor a jak posunout svou grafickou prezentaci na novou úroveň?
  • Public relations pro školy. Naučte se, jak dostat vaši školu do médií zdarma a ušetřit desítky tisíc za reklamu. Díky základům PR se i vaše škola dostane do novin.
Pro koho je školení určeno?
Kurz je určen všem pracovníkům středních škol, kteří se starají o přijímací řízení, propagaci, reklamu, PR nebo marketing. Typicky jsou to ředitelé, zástupci ředitelů, výchovní poradci, mnohdy ale také učitelé, kteří se o propagaci starají nad rámec svých pracovních povinností. Kurz je určen všem, kterým není lhostejný osud jejich školy a chtějí zjistit, jak efektivně zajistit její budoucnost.
Cena a organizační informace
  • On-line školení: 1 890 Kč (72,9 €) bez DPH – cena zahrnuje materiály ke školení.
  • Školení lze financovat z projektu Šablony pro SŠ.
  • Po zaplacení a absolvování školení obdrží účastníci certifikát.
  • Školení trvá 5 vyučovacích hodin.
  • Pokyny k platbě a storno podmínky najdete zde.
Přihláška na školení

Termín a místo

Vyberte si termín a místo školení.

Údaje o účastníkovi

Tento údaj potřebujeme, abychom byli schopni vystavit certifikát o absolvování školení, který je vázaný na konkrétní osobu.

Nutné pro vystavení certifikátu o absolvování

Fakturační údaje

Druhý účastník

Tento údaj potřebujeme, abychom byli schopni vystavit certifikát o absolvování školení, který je vázaný na konkrétní osobu.

Nutné pro vystavení certifikátu o absolvování

Třetí účastník

Tento údaj potřebujeme, abychom byli schopni vystavit certifikát o absolvování školení, který je vázaný na konkrétní osobu.

Nutné pro vystavení certifikátu o absolvování

Čtvrtý účastník

Tento údaj potřebujeme, abychom byli schopni vystavit certifikát o absolvování školení, který je vázaný na konkrétní osobu.

Nutné pro vystavení certifikátu o absolvování

Pátý účastník

Tento údaj potřebujeme, abychom byli schopni vystavit certifikát o absolvování školení, který je vázaný na konkrétní osobu.

Nutné pro vystavení certifikátu o absolvování

 

Datum a čas

Začátek: 30-09-2021 09:30 do
Konec: 30-09-2021 13:30
 

Místo konání

Online událost
 

Typy událostí

 

Kategorie akce