
Jak na online den otevřených dveří
Dny otevřených dveří jsou každoročně vrcholem kontaktní náborové kampaně. Je to událost, na které školy mohou ukázat to nejlepší, co mají. Den otevřených dveří se mnohým školám v minulém roce podařilo dostat do on-line podoby, a dle dat to vypadá, že den otevřených dveří on-line bude i nadále důležitou součástí náboru – nejen pro uchazeče, kteří nestihnou prezenční den otevřených dveří nebo pro žáky z daleka. Jak ale den otevřených dveří přenést do on-line prostředí tak, aby neztratil švih?
V případě, že nebudete se školením spokojeni, Než zazvoní garantuje vrácení 100 % poplatku za účast
Co si ze školení odnesete?
- Zjistíte, jaké jsou možnosti realizace různých formátů on-line dne otevřených dveří.
- Poznáte proces přípravy i tvorby 2 metod on-line dnů otevřených dveří.
- Představíme vám možnost, jak natočit den otevřených dveří a pak jej sdílet jako živé video.
- Podíváme se na platformy, kde lze realizovat on-line DOD.
- Připravíte se na rizika, které mohou vzniknout při živém vysílání i to, jak je vyřešit.
- Řekneme si, jak on-line den otevřených dveří propagovat a jak z něj vytěžit maximum i po vysílání.
Obsah školení
- Data z výzkumů o den otevřených dveří. Jakou roli hrají dny otevřených dveří v on-line náborové kampani? Podle čeho se rozhodují uchazeči a na kolik dní otevřených dveří půjdou?
- Formáty on-line den otevřených dveří. Který je typ je správná volba pro vaši školu? Jak náročné jsou jednotlivé varianty? Vyberte si mezi statickou a dynamickou variantou.
- Potřebné vybavení. Aby váš on-line den otevřených dveří dobře vypadal, je potřeba zabezpečit dobrou vizuální a zvukovou kvalitu. Ukážeme vám, jaké vybavení pro kvalitní on-line DOD potřebujete
- Sdílení na sociální sítě. Kam a jak sdílet on-line den otevřených srdcí? Přenos na webu, Facebooku i Instagramu. Jak správně propojit, aby se vše povedlo na jedničku.
- Propagace on-line den otevřených dveří. Ukážeme si, jak a kde můžete nejefektivněji zasáhnout potenciální účastníky vašeho on-line dne otevřených dveří. Dozvíte se, jak můžete profesionálně propagovat DOD a neutrácet za zbytečnosti.
- Na co si dát pozor. Víte, co budete říkat? Jak působit před uchazeči kompetentně? Co se musí naučit kameraman, co průvodci a jak se vyhnout nepříjemnost při přenosu?
Cena a organizační informace
ON-LINE: 1890 Kč (72,9 €) bez DPH – cena zahrnuje materiály ke školení
Počet účastníku omezen na 8 osob
Po zaplacení a absolvování školení obdrží účastníci certifikát Než zazvoní
Školení trvá 4 vyučovací hodiny (3 hodiny čistého času)
Pokyny k platbě, storno podmínky najdete zde