Strategické řízení marketingu školy

Než zazvoní

Strategické řízení marketingu školy

od Než zazvoní
25 25 people viewed this event.

Školení Strategické řízení marketingu školy (Štěstí přeje připraveným) se zaměřuje na strategické řízení školního náboru, značky (brandu) školy i školní pověsti. Naučíme vás, jak na výchovné poradce, ukážeme si, co je segmentace a jak pomocí segmentace oslovit uchazeče, žáky i rodiče. Hlavní část prezentace se věnuje brandu školy, pomocí které můžete nejen budovat pověst školy, vymezit se vůči konkurenci, ale také oslovit uchazeče s konkrétními zájmy a předpoklady. Nakonec se podíváme na to, jak vaši školu dostat do médií – od medialistu po psaní tiskových zpráv.

V případě, že nebudete se školením spokojeni, Než zazvoní garantuje vrácení 100 % poplatku za účast.

Školení je akreditováno jako vzdělávací program DVPP pod č.j. MSMT- 33041/2018-1-934  

Obsah školení

  1. Jak na výchovné poradce?
    Na základě výzkumu mezi výchovnými poradci základních škol si řekneme, jak výchovní poradci vnímají náborové aktivity středních škol. Prozradíme vám, co výchovní poradci vítají a co je naopak obtěžuje a pobavíme se i o tom, co dělat, když vás výchovní poradci bojkotují.
  2. Segmentace, targeting a positioning
    Jak chcete, aby byla vaše škola vnímaná? Chcete být elitní školou nebo pro každého? Jak vytvořit segmenty a jak s nimi pracovat? Na tohle všechno dostanete odpověď.
  3. Brand pro školy
    Co mají společného Apple, Coca-Cola, facebook, Karlova univerzita a Masarykova univerzita? Všechno jsou to silné značky, které vytvořili určité představy v hlavách zákazníků. Ukážeme vám, jak začít budovat silnou značku vaší školy – od komunikační strategie po vizuální identitu (barvy, tiskoviny, logo, fonty a mnohem více).
  4. Public relations
    Chcete vědět, jak dostat svou školu do novin? Základem jsou kontakty (medialist) a znalost, jak napsat tiskovku nebo pozvánku. Dostat se do regionálních deníků je pro školy poměrně jednoduché – povíme vám, jak na to.

Ukázka prezentace

Pro koho je školení určeno

Kurz je určen všem pracovníkům středních škol, kteří se starají o přijímací řízení, propagaci, reklamu, PR nebo marketing. Typicky jsou to ředitelé, zástupci ředitelů, výchovní poradci, mnohdy ale také učitelé, kteří se o propagaci starají nad rámec svých pracovních povinností. Kurz je určen všem, kterým není lhostejný osud jejich školy a chtějí zjistit, jak efektivně zajistit její budoucnost.

Cena a organizační informace

  • Cena: 1 649 Kč (59,9 €) bez DPH – cena zahrnuje materiály ke školení
  • Po zaplacení a absolvování školení obdrží účastníci certifikát
  • Školení trvá 5 vyučovacích hodin
  • Pokyny k platbě, storno podmínky najdete zde

Termín a místo

Vyberte si termín a místo školení.

Údaje o účastníkovi

Tento údaj potřebujeme, abychom byli schopni vystavit certifikát o absolvování školení, který je vázaný na konkrétní osobu.

Nutné pro vystavení certifikátu o absolvování

Fakturační údaje

Druhý účastník

Tento údaj potřebujeme, abychom byli schopni vystavit certifikát o absolvování školení, který je vázaný na konkrétní osobu.

Nutné pro vystavení certifikátu o absolvování

Třetí účastník

Tento údaj potřebujeme, abychom byli schopni vystavit certifikát o absolvování školení, který je vázaný na konkrétní osobu.

Nutné pro vystavení certifikátu o absolvování

Čtvrtý účastník

Tento údaj potřebujeme, abychom byli schopni vystavit certifikát o absolvování školení, který je vázaný na konkrétní osobu.

Nutné pro vystavení certifikátu o absolvování

Pátý účastník

Tento údaj potřebujeme, abychom byli schopni vystavit certifikát o absolvování školení, který je vázaný na konkrétní osobu.

Nutné pro vystavení certifikátu o absolvování

 

Date And Time

19-11-2020 09:30 to
13:30
 

Místo konání

Online událost
 

Typy událostí

#on-line školení
 

Kategorie akce

Strategické řízení marketingu školy

Share With Friends