Facebook představuje komunitní chaty

Nela PliešovskáMarketingové tipy, Novinky

Společnost Meta představuje novou funkci –⁠ komunitní chaty. Ty nabízí členům skupin možnost zakládat hromadné chaty i hovory a zvát ostatní uživatele, aby se do konverzace připojili. V rámci náboru vám mohou komunitní chaty posloužit jako skvělý nástroj pro budování vztahů s uchazeči i současnými žáky. 

Proč komunitní chaty?

Komunitní chaty propojují Messenger a facebookové skupiny. Umožňují členům komunity spojit se s ostatními kdy, kde a jak chtějí. Mohou diskutovat o tématech, která je zajímají v různých formátech – prostřednictvím textu, audia i videa.

Díky této novince mohou uživatelé zahájit konverzaci a získat odpovědi téměř ihned, místo aby čekali, až se ostatní ve skupině vyjádří k jejich příspěvku. Komunitní chaty bude navíc možné organizovat do kategorií. Členové skupiny tak snadno najdou to, co je pro ně nejzajímavější. Například skupina uchazečů o studium by mohla mít kategorii „Přijímačky“ s chaty věnovanými důležitým termínům, odkazům a zdrojům pro přípravu na testy.

Image

Konverzace i video v rámci skupiny

Správci budou moci zahájit chat pro členy skupiny na konkrétní téma, například společně naplánovat výlet nebo sdílet podrobnosti o jiném setkání. Správci také mohou vytvářet audio kanály nebo spustit chat pouze pro administrátory skupiny.

Například pokud spravujete facebookovou skupinu pro žáky chemie, můžete je podpořit před důležitými zkouškami nebo písemkami. Jednoduše vytvoříte audio kanál, žáci si zapnou možnost videa a mohou se účastnit živého online doučování. Navíc se nemusíte bát, že by se obsah dostal k někomu mimo skupinu –⁠ komunitní chaty jsou přístupné pouze členům skupiny.

Komunitní chaty také budete moci využít například pro snadnější organizaci práce v rámci náborového týmu. Nebo organizaci žáků zodpovědných za správu školních sociálních sítí. Kromě organizace mohou komunitní chaty posloužit také pro budování vztahů mezi  třídami nebo mezi samotnými učiteli.

Image

Snadné moderování obsahu

Komunitní chaty nabízejí správcům širokou řadu nástrojů pro správu chatu i audia. Patří sem možnost blokování, ztlumení nebo pozastavení členů skupiny a odstranění členů nebo zpráv. Nabízí se také funkce Admin Assist, která správcům umožňuje nastavit vlastní kritéria, automaticky pozastaví uživatele, odstraní nahlášené zprávy a zastaví zprávy od nezpůsobilých autorů nebo obsahující porušující obsah při odesílání. Členové komunitních chatů mohou také kdykoli nahlásit zprávy správcům skupin, blokovat uživatele nebo opustit chat.

Ovládněte sociální síť, jejíž obliba raketově stoupá

TikTok je jednou z nejpopulárnější sociálních sítí na světě a jeho oblíbenost stále stoupá. Největší uživatelskou základnu má mezi Generací Z, tedy vašimi studenty a uchazeči. Zjistěte, co dělá TikTok výjimečným, jak se používá a jak s ním začít.

To vše na školení Tiktok pro školy. Přihlaste se ještě dnes.

Více o školení