Jakub Roh, náš seniorní marketingový konzultant, se v rozhovoru pro web www.zijuspesne.cz podělil o své zkušenosti z Než zazvoní.
V rozhovoru se dotkl také toho, proč jsou důležitá data a analýzy, že bez skvělého produktu není reklama k ničemu a že když děláte správnou věc, úspěch se dostaví, i když začátky můžou být těžké.
Co je cílem projektu Než zazvoní?
Cílem Než zazvoní je pomáhat školám k plným třídám, a to primárně pomocí marketingu. Nejde ale jen o reklamu – když stojí produkt za nic, ani sebelepší reklama dlouhodobě nepomáhá. Proto pomáháme dobrým školám s propagací a pokud mají školy nějaké nedostatky, pomáháme je transformovat pomocí sběru dat, analýz i strategických doporučení. Z našeho pohledu tak školám pomáháme být lepší – být lépe vidět, srozumitelně komunikovat, sbírat data a rozhodovat se na základě nich nebo třeba aktivně pracovat s pověstí školy. Ve finále tyto kroky vedou k tomu, že školy mají plné třídy.
Nejvíce se věnujeme středním školám, méně pak základním a mateřským a začínáme spolupracovat i vysokými školami a univerzitami. Mimo to hodně školíme a některá akreditovaná školení jsou naprosto unikátní – například sociologické školení o pochopení Generace Z nebo workshop tvorby webu a strategie.