Pojďte s námi posouvat české školství do 21. století.
Už 10 let se vydáváme tam, kam se dosud nikdo nevydal – do oblasti školského marketingu. Jsme na dlouhodobé misi posunout školský marketing a české školy z dob Marie Terezie do 21. století. Zatím se nám to daří na jedničku. Aktuálně hledáme nového parťáká/parťačku do týmu, kterého zasvětíme do vytváření nejlepších školních webů (náš web vyhrál poslední ročník soutěže scoolweb.cz).
Koho hledáme?
Hledáme člověka, který se stane součástí našeho týmu a bude s námi stavět weby v systému WordPress, psát textace, řešit grafiku a UX. Stanete se naším webovým architektem i stavitelem v jedné osobě – a bude vytvářet weby pomocí přesouvání bloků v pokročilém editoru pro WordPress. Pokud tě zajímá marketing, chceš se posouvat v on-linu a hledáš práci, která má smysl, rádi se seznámíme.
Jste náš člověk, pokud:
- Se zajímáš o marketing a moderní technologie.
- Umíš pracovat ve WordPressu, možná máš za sebou už nějaké malé či střední weby.
- Nezvládneš web naprogramovat od nuly, ale zvládneš přemýšlet nad tím, jak by měl web vypadat, aby plnil svůj účel.
- Znáš zhruba 5 HTML značek z hlavy.
- Víš, co to je hosting, doména, font, tonalita nebo responzivita.
- Dokážeš si oříznout nebo upravit fotku v grafickém editoru.
- Pojmy jako UX, UI nebo design manuál jste už někdy slyšel/a.
- Práce s česky psaným textem a gramatika ti nedělají problém.
- Rád/a se učíš nové věci, sleduješ návody na YouTube a běžně čteš anglické weby.
- Jsi na začátku své profesní kariéry a třeba teprve dokončuješ školu.
- Nebojíě se občas stoupnout před lidi a prezentovat.
Co můžeš čekat od nás:
- Plný pracovní úvazek a nástup ihned.
- Malý a flexibilní tým, který vám pomůže se do všeho dostat a přetváří podobu českého školství.
- Innovation time – část pracovní doby vyhrazena na vzdělávání a osobní rozvoj.
- Podílení se na utváření nových brandů škol.
- Možnost částečně pracovat z domu.
- Občasné teambuildingy a akce s ostatními členy týmu.
- Nejsme korporát – na bonusech i pravidlech se domluvíme.
- Odpovídající ohodnocení.
Vidíš se mezi námi? Pak nám zašli životopis a krátký motivační dopis. Napiš, jaké zkušenosti máš (zejména s weby), jak si představuješ svou budoucnost a proč bychom do toho měli jít spolu.