Nabídněte uchazečům a žákům obsah, který je zajímá

Nela PliešovskáMarketingové tipy

školní blog

Web školy je primárním nástrojem školského marketingu i celého náboru. Je potřeba udržovat ho stále aktuální a vytvářet na něm relevantní obsah. Jednou z možností vytváření obsahu je psaní blogu, který může obsahovat tipy a triky, návody nebo novinky z oborů. 

Proč je důležité udržovat obsah blogu aktuální

Obsah byste měli publikovat pravidelně, nejlépe jednou týdně. Příspěvky mohou informovat o aktuálním dění na škole, reportovat o akcích a událostech nebo poskytovat rady, tipy a návody. Web školy tak neustále "žije" a žáci i uchazeči mají o důvod víc stránky navštěvovat. Díky aktualitám dokážou uchazeči o studium také lépe navnímat atmosféru na škole.

Kromě toho, že blog poskytuje relevatní obsah pro uchazeče a pro žáky, můžete jeho prostřednictvím budovat svou pozici odborníka. Příkladem takového obsahu jsou obecné rady a tipy (např. jak se připravit na přijímačky, jak zvládnout maturitu, co dělat v případě nepřijetí na školu) nebo praktické návody přímo z oborů, které vaše škola nabízí (např. jak vyrobit ptačí budku ze dřeva, jak upéct narozeninový dort, pět slavnostních účesů).

Díky tvorbě kvalitního obsahu, který je pro žáky a uchazeče zajímavý, je vaše škola také snáze dohledatelná v internetových vyhledávačích. A v neposlední řadě máte dostatek materiálu ke sdílení na sociálních sítích a k tvorbě newsletterů.

jak se připravit na přijímačky

Jak může obsah vypadat?

Protože víme, jak může být náročné vytvářet kvalitní obsah pravidelně, nabízíme vám pomocnou ruku nechte tvorbu článků a aktualit na nás. Zajímá vás, jak mohou takové články vypadat?

Jeden z prvních článků, který vznikl u nás, nese název „Jak se připravit na přijímací zkoušky?". Pokud jste škola v Česku nebo na Slovensku, můžete tento článek bez obav sdílet na vašem webu (včetně fotografií) –⁠ buď ho celý zkopírovat nebo doplnit o vlastní úpravy. Na konci článku ale musí být vždy uvedena citace, která informuje o tom, že obsah vznikl ve spolupráci s Než zazvoní (najdete ji doslovně pod článkem).

psaní blogu

Článek, který vznikl přímo pro potřeby střední školy (SSJS Tábor), si můžete přečíst tady. Reaguje na vyhlášení výsledků prvního kola přijímacího řízení a vypsání druhého kola přijímaček. Cílem je připomenout uchazečům o studium důvody, proč se přihlásit právě na školu do Tábora, připomenout jim podání zápisového lístku a těm, kterým přijímací řízení nevyšlo, poskytnout informace o druhé šanci.


Akademie Než zazvoní

31. října 2024 | Akademie on-line

Staňte se marketingovým specialistou školy díky balíčku 8 školení.

Více o Akademii

Image