Poděkování za školní rok a chystané novinky

Nela PliešovskáNovinky

Školní rok je za námi a teď už vás čeká zasloužený odpočinek. Za celý tým Než zazvoní bychom vám chtěli popřát příjemné prožití letních prázdniny a zároveň poděkovat všem školám za spolupráci během letošního školního roku, vážíme si vaší důvěry. Společně jsme pracovali na vytváření efektivních strategií a kampaní, které pomáhají propagovat vaše školy, oslovovat uchazeče a rodiče a zajistit, aby vaše poslání a hodnoty byly slyšet a vidět. 

V Než zazvoní jsme pro vás i během letních prázdnin, takže kdybyste potřebovali jakoukoliv pomoc s marketingem a komunikací, stačí se ozvat. Kromě toho už připravujeme další školení, workshopy a pár novinek na příští školní rok. Jednou z novinek, kterou můžeme prozradit už teď, je nové on-line školení na téma využití umělé inteligence ve vzdělávání.  Dozvíte se v něm, jak můžete využívat umělou inteligenci při přípravě na výuku, napsat s její pomocí článek, inspirovat se při řešení problému, generovat obrázky nebo třeba vytvořit test pro vaše žáky.

A jaká další školení a workshopy nás čekají v září a v říjnu?

Školení vás zasvětí do toho, jak tato oblíbená sociální síť funguje a jak ji ovládnout. Zjistíte, jak může škola skrze Instagram komunikovat s žáky i uchazeči a jak úspěšně budovat silnou komunitu.
Zajímá vás, proč se lidé do 25 let chovají „tak jinak"? Co je pohání dopředu? Na základě desítek průzkumů, stovek hodin zkušeností s komunikací a marketingem ke generaci Z jsme pro vás připravili souhrn toho, jak generaci Z oslovit a jak s ní pracovat.
Facebook pro školy – 5. 9.
Sociální sítě jsou mocný nástroj, který může pomoci školám s minimálními náklady oslovit tisíce potenciálních studentů, komunikovat se současnými studenty nebo pomáhat k vybudování značky. Během školení se naučíte, jak efektivně využívat Facebook v marketingovém mixu školy.
Workshop: Základy fotografie a videa pro školy – 7. 9. | Brno
Zvládli jste správu sociálních sítí. Dokáží ale vaše fotky a videa ve virtuálním prostoru obstát a přitáhnout pozornost, kterou potřebujete? Zaujme váš obsah náročné mladé publikum? Nemusíte být profesionální fotograf ani vlastnit zrcadlovku, aby vaše fotografie vypadaly k světu. Na tento workshop potřebujete pouze chytrý telefon s kvalitním fotoaparátem.
Vytvářejte úžasné grafické materiály! Canva je on-line grafický editor, který vám pomůže vytvářet hezké a funkční materiály, i když nejste profesionální grafik. Potřebujete hezkou grafiku na sociální sítě, pozvánku na den otevřených dveří nebo jednoduchý leták? S tímhle vším si Canva poradí a my vás naučíme, jak Canvu ovládat.
Pokud vás vzdělávání s námi baví a chcete se posunout v on-line prezentaci školy, mohla by vás také zajímat naše Akademie on-line marketingu. Zahrnuje celkem 4 on-line školení za zvýhodněnou cenu, během kterých se dozvíte vše podstatné o internetovém marketingu, školním webu i komunikaci školy na sociálních sítích. Přihlaste se do 15. 7. a dostanete školení Využití umělé inteligence ve vzdělávání jako bonus za včasné přihlášení.
Celkem 6 školení speciálně upravených pro základní školy tak, aby z nich zástupci ZŠ získali maximum. Zahrnuje vše od základů budování značky školy, strategické komunikace, tvorbu grafických materiálů až po konkrétní tipy a triky pro sociální sítě. Se všemi znalostmi zvládnete předat současným rodičům, žákům i rodičům budoucích prvňáčků všechny důležité informace takovým způsobem, abyste zlepšili vztahy nebo aby si vybrali právě vaši školu.
Image
Organickou správu Facebooku a Instagramu už máte zvládnutou? Na vaše přání jsme vyvinuli školení o Facebooku pro pokročilé uživatele. Podíváme se na pokročilou strategii reklam, správné nastavení Business Manageru, správu Instagramu z počítače i propojení kampaní na FB a IG.
Generativní umělá inteligence se stala koncem roku 2022 dostupnou pro všechny. Jde o nástroje, které tvůrcům obsahu usnadňují práci – když víte, jak na ně. V průběhu workshopu se podíváme na některé nástroje, které můžete využívat v marketingu a komunikaci školy. Pomocí umělé inteligence si zkusíte napsat texty na web, články i recepty, ale podíváme se také na tvorbu obrázků na weby či sociální sítě.
Školení vám pomůže při tvorbě nového školního webu, úpravě stávajícího nebo zadávání kritérií pro výběrové řízení na jeho vytvoření. Mnoho škol v ČR se nedopatřením uvrhne do nezáviděníhodné situace díky nedostatečně specifikovaným parametrům pro dodavatele. Ukážeme vám příklady špatné i dobré praxe, špatné i dobré weby a cenné poznatky, které mohou škole ušetřit desetitisíce a spoustu starostí.
Atmosféra a kolektiv jsou jedním z nejdůležitějších kritérií při výběru školy. U žáků se častěji objevují úzkosti a pocity strachu, učitelé čelí syndromu vyhoření. Výzkumy dokazují, že úroveň wellbeingu ovliňuje mimo jiné produktivitu a schopnost učit se. Školní prostředí je jedním z faktorů, které ovlivňuje celkovou životní spokojenost učitelů i žáků – a ta se odráží na jejich výkonech. Z workshopu si odnesete jednoduché techniky všímavosti, které mají pozitivní vliv na psychické, duševní a sociální zdraví a celkový wellbeing.
Den otevřených dveří je nejdůležitější událost školního náboru – všechny burzy, veletrhy, návštěvy na ZŠ i on-line kampaně směřují k jedinému cíli: aby na dny otevřených dveří přišlo co nejvíce zájemců. Statisticky totiž máte 65% šanci, že vaše návštěvníky uvidíte v září v lavici. Jak ale zajistit, aby jich bylo co nejvíce? Na školení vás naučíme, jak DOD propagovat, jak ho vylepšit i jak na něj navázat, aby uchazeči získali zážitek, na který nezapomenou minimálně do září dalšího roku.
Umělá inteligence ve vzdělávání – 5. 10.
Naučte se efektivně využívat jeden z nejvýznamnějších trendů současnosti – umělou inteligenci. Umělá inteligence (AI) v kombinaci s pedagogickými metodami a odbornými znalostmi může výrazně obohatit vzdělávací prostředí a přinést nové možnosti pro učení a rozvoj vašich žáků. Během školení se mimo jiné dozvíte, jak můžete využívat umělou inteligenci při přípravě na výuku, napsat s její pomocí článek, inspirovat se při řešení problému, generovat obrázky nebo třeba vytvořit test pro vaše žáky.
Image
Zapomeňte na plakátky vytvořené ve Wordu nebo PowerPointu. Seznamte se s Canvou! S tímto sympatickým grafickým editorem vytvoříte snadno a rychle úžasné návrhy pro výuku i propagaci své školy. Zaujměte své žáky poutavou prezentací, motivujte je prostřednictvím kreativních pracovních listů nebo je inspirujte krásnými výukovými materiály.
Vstupní školení do problematiky náborových kampaní, kde se seznámíte se základními marketingovými technikami a možnostmi jejich uplatnění ve školství. Získáte schopnost vytvořit si vlastní plán kampaně pro náborové období i základy managementu náborových kampaní. Zjistíte, jak se rozhodují uchazeči a rodiče a naučíte se volit adekvátní marketingové nástroje v závislosti na dané fázi cyklu.
Propagace a marketing se ve stále větší míře přesunují na internet. 92 % rodičů a 93 % žáků hledá informace o školách na internetu. Naučte se, jak za školu komunikovat v on-line prostoru. Během školení se seznámíte s průzkumy o chování uchazečů a jejich rodičů při vyhledávání informací, zjistíte, jaké nástroje internetového marketingu jsou pro školy ideální a naučíte se zvolit správné nástroje internetového marketingu pro každou část náboru.
Školení vysvětluje zásady a zákoutí marketingové odnože zvané PR – public relations.  Ta pomáhá budovat vztah školy s veřejností pomocí médií a speciálních kampaní. Předáme vám tipy a triky, jak dostat vaši školu do novin, do rádia i k místním bloggerům, jak budovat s médii dlouhodobý vztah i jak pro propagaci využít vlastní žáky. A to nejlepší nakonec - mediální prostor se naučíte získávat zdarma, díky čemuž bude vaše škola moci výrazně omezit výdaje na inzerci.
Školení se zaměřuje na strategické řízení školního náboru, značky (brandu) školy i školní pověsti. Ukážeme vám, jak můžete budovat pověst školy, vymezit se vůči konkurenci i jak oslovit uchazeče s konkrétními zájmy a předpoklady. Nakonec se podíváme na to, jak vaši školu dostat do médií zdarma – od medialistu po psaní tiskových zpráv.
TikTok je jednou z nejpopulárnější sociálních sítí na světě a jeho oblíbenost stále stoupá. Největší uživatelskou základnu má mezi Generací Z, tedy vašimi studenty a uchazeči. Společně si ukážeme principy TikToku, obsah i možnosti, jak TikTok využít v propagaci školy.

Akademie Než zazvoní

31. října 2024 | Akademie on-line

Staňte se marketingovým specialistou školy díky balíčku 8 školení.

Více o Akademii

Image