Analýza potřeb školy
aneb jak proměnit potenciální uchazeče v budoucí studenty
Chcete získat co nejvíce uchazečů pro studium na své škole? Potřebujete se dostat do povědomí? Snažíte se budovat svou značku? Marketingový průvodce je pro vás ideálním řešením.
Za poslední rok se významně proměnil způsob komunikace a prezentace škol. Tradiční náborové aktivity jako dny otevřených dveří, burzy nebo návštěvy základních škol jsou nedostupné, nebo alespoň významně omezeny. Jedinou šancí, jak na tuto situaci efektivně reagovat, je přesunout své propagační aktivity do online roviny.
Marketingový průvodce vám dá komplexní přehled o tom, zda je vaše škola připravena na online náborovou kampaň a komunikaci s uchazeči.
Společně projdeme váš web, zaměříme se na obsah sociálních sítí, probereme, jakým způsobem komunikujete se svými cílovými skupinami i jak nejlépe vést náborovou kampaň. Zjistíte, v čem jste výjimeční i kde máte prostor pro změny.
Na co všechno se zaměříme?
Webové stránky
Sociální sítě
Obsahový marketing
Současní uchazeči se zajímají nejen o nabídku oborů, ale i o to, zda se jim bude na škole dobře studovat. Podíváme se na to, zda jste současnou prezentací schopni předat všechny relevantní informace.
Grafická prezentace
Správně zvolenou grafikou dokážete zaujmout své uchazeče a nadchnout je pro studium na vaší škole. Zaměříme se tedy i na vaši vizuální identitu.
Příležitosti vaší školy
Každá škola je v něčem výjimečná. Marketingový průvodce vám dá tipy na to, jak se odlišit od konkurence a svoje silné stránky odprezentovat.