Audit Dne otevřených dveří
Jak vypadá váš den otevřených dveří z pohledu návštěvníka?Den otevřených dveří (DOD) je nejdůležitější akcí a vrcholem náboru – veškeré vaše aktivity, návštěvy ZŠ, burzy, web i sociální sítě směřovaly právě k tomuto cíli.
Čím úspěšnější nábor budete mít, tím více lidí přijde na den otevřených dveří, a tím více získáte žáků. Jak si stojí váš vrchol náboru z pohledu uchazeče?
Co všechno je součástí Auditu?
Komunikace před DOD
Sociální sítě
Webové stránky
Samotný průběh události
Specialista v přestrojení přijde přímo na váš DOD, aby se podíval, jestli všechno funguje jak má.
Komunikace po skončení
Den otevřených dveří nekončí s vyprovozením posledního návštěvníka. Zkontrolujeme i veškeré post-procesy.
Závěrečná zpráva
Celý průběh akce přehledně zhodnotíme a sepíšeme do závěrečné zprávy se sadou doporučení pro váš nábor.
V čem vám Audit dne otevřených dveří pomůže?
Den otevřených dveří je nejklíčovější moment v celé náborové kampani. Jeden uchazeč v průměru navštíví 1,7 dne otevřených dveří. To znamená, že navštíví pouze vaši školu a maximálně jednu konkurenční. To také znamená, že v daný moment soupeříte už pouze s jednou další školou, a taky to, že jste něco v náboru udělali skvěle.
Dny otevřených dveří se ale vyvíjejí pouze velmi pomalu a nastupující generaci přestávají původní postupy stačit. Abyste neztratili uchazeče v klíčové fázi náboru, je důležité získat nezávislé hodnocení celého eventu - od pozvánky, přes průběh až po komunikaci po skončení. Jedině tak můžete získat skutečně objektivní zprávu o tom, co vaše škola může zlepšit.
Jak to bude probíhat?
Mystery komunikace
Návštěva dne otevřených dveří
Závěrečná zpráva
Konzultace zdarma
Pojďme si promluvit o tom, co vaše škola potřebuje"*" indicates required fields