Co je to komunikační strategie?
Jedná se o rozsáhlý strategický dokument přímo pro vaši školu, který nastavuje a sjednocuje veškerou komunikaci – tedy výstupy školy směrem k uchazečům, současným žákům i veřejnosti. Vychází ze SWOT analýzy, která identifikuje silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby školy. Následně určuje cílové skupiny, strategii značky, vhodný jazyk a tón komunikace, grafické naladění, komunikaci nabízených oborů a stanovuje cíle. Při správné a dlouhodobé komunikaci dle pravidel stanovených v tomto dokumentu by mělo dojít ke spojení toho, jak školu vnímá veřejnost s tím, jak se škola prezentuje.
Proč mít komunikační strategii?
Účinná komunikace školy
Chcete zvýšit počet uchazečů? Díky strategii zvládnete efektivně komunikovat při náboru nových žáků s těmi, které budou obory opravdu bavit.
Poznejte svoje zákazníky
Škola musí myslet na rodiče, žáky, učitele a spoustu dalších skupin. Jak efektivně sdělovat informace všem? S tím vám pomůže komunikační strategie.
Brand strategie
Jak vnímají žáci a veřejnost vaši školu? Máte pod kontrolou vlastní značku? Díky komunikační strategii můžete uchopit vlastní identitu a hrdě ji prezentovat.
Chcete se odlišit od konkurence
Potřebujete se odlišit od konkurence? Díky komunikační strategii vyniknete a dáte jasně najevo, jaké jsou vaše silné stránky a co svým žákům nabízíte.
Poznejte svoje přednosti a nedostatky
Díky analýze SWOT poznáte svoje silné a slabé stránky, příležitosti i hrozby školy. Zjistíte, jak předností využít při komunikaci a na jaké nedostatky se zaměřit.
Všichni vám porozumí
Přibližte se vašim žákům, uchazečům a rodičům. Mluvte jazykem, který je pro ně přirozený a vaše sdělení kladně přijmou.
Máte ke komunikační strategii jakékoliv dotazy?

Jakub Roh
strategický konzultant
roh@nezzazvoni.cz
+420 739 656 931