Základ úspěšné komunikace každé školy

Jednotná komunikace a argumentace školy je základem pro úspěšné budování značky školy a řízení její pověsti. Přejete si zazářit v očích potenciálních i současných studentů, jejich rodičů i široké veřejnosti? Chcete úspěšně komunikovat při náboru nových žáků, při dnu otevřených dveří, na webu nebo na sociálních sítích? Pak vám pomůže dobře sestavená komunikační strategie.

Vezměte komunikaci školy do vlastních rukou a dejte všem vědět, kde si na trhu se vzděláváním stojíte.

Základ úspěšné komunikace každé školy

Přejete si zazářit v očích potenciálních i současných studentů, jejich rodičů i široké veřejnosti? Chcete úspěšně komunikovat při náboru nových žáků, při dnu otevřených dveří, na webu nebo na sociálních sítích? Pak vám pomůže dobře sestavená komunikační strategie.

Jednotná komunikace a argumentace školy je základ. Na bázi rozhovorů s žáky a vedením školy, sociologických dat a našeho odborného vstupu vytvoříme strategii veškeré komunikace školy.

Co je to komunikační strategie?

Jedná se o rozsáhlý strategický dokument přímo pro vaši školu, který nastavuje a sjednocuje veškerou komunikaci tedy výstupy školy směrem k uchazečům, současným žákům i veřejnosti. Vychází ze SWOT analýzy, která identifikuje silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby školy. Následně určuje cílové skupiny, strategii značky, vhodný jazyk a tón komunikace, grafické naladění, komunikaci nabízených oborů a stanovuje cíle. Při správné a dlouhodobé komunikaci dle pravidel stanovených v tomto dokumentu by mělo dojít ke spojení toho, jak školu vnímá veřejnost s tím, jak se škola prezentuje.

Proč mít komunikační strategii?


Účinná komunikace školy


Chcete zvýšit počet uchazečů? Díky strategii zvládnete efektivně komunikovat při náboru nových žáků s těmi, které budou obory opravdu bavit.

Poznejte svoje zákazníky


Škola musí myslet na rodiče, žáky, učitele a spoustu dalších skupin. Jak efektivně sdělovat informace všem? S tím vám pomůže komunikační strategie.

Brand strategie


Jak vnímají žáci a veřejnost vaši školu? Máte pod kontrolou vlastní značku? Díky komunikační strategii můžete uchopit vlastní identitu a hrdě ji prezentovat.

Chcete se odlišit od konkurence


Potřebujete se odlišit od konkurence? Díky komunikační strategii vyniknete a dáte jasně najevo, jaké jsou vaše silné stránky a co svým žákům nabízíte.

Poznejte svoje přednosti a nedostatky


Díky analýze SWOT poznáte svoje silné a slabé stránky, příležitosti i hrozby školy. Zjistíte, jak předností využít při komunikaci a na jaké nedostatky se zaměřit.

Všichni vám porozumí


Přibližte se vašim žákům, uchazečům a rodičům. Mluvte jazykem, který je pro ně přirozený a vaše sdělení kladně přijmou.

Poptávka komunikační strategie

Komunikační strategii sestavujeme také na základě rozhovorů a skupinových diskusí s pedagogy a studenty. Vše můžeme společně zvládnout za zhruba 3 týdny. Stačí nám napsat a společně zhodnotíme, zda je komunikační startegie tím, co vaše škola potřebuje.

"(povinné)" indicates required fields

Než zazvoní, s.r.o. je plátcem DPH. Uvedené ceny jsou bez DPH.

Máte ke komunikační strategii jakékoliv dotazy?


Image

Jakub Roh

strategický konzultant
roh@nezzazvoni.cz
+420 739 656 931