Shrnutí
Nejzajímavější zjištění výzkumu v číslech
- Na 66 % šetřených školjsou pracovníci náboru nekvalifikovaní pro práci s daty a marketing.
- 64 % zúčastněných školnemá jasnou představu o konkrétním zaměření náborové kampaně pro rok 2013/2014.
- 91 % šetřených školpoužívá nějaký typ výzkumu.
- 65 % zúčastněných školnějakým způsobem zjišťuje kvalitu svých dnů otevřených dveří.
- Dotazník je nejvíce používaným (65 %)způsobem výzkumu (na šetřených školách).
- 55 % zúčastněných školnevyužívá den otevřených dveří k získání kontaktů na návštěvníky.
Zaměstnanci, kteří mají na starosti nábor a práci s daty, jsou na dvou třetinách šetřených škol nekvalifikovaní pro tuto práci. Třetina škol vůbec nemá zajištěnou kvalifikaci zaměstnanců pro práci s daty. Nekvalifikovanost zaměstnanců náboru se projevila i tím, že zúčastněné školy nemají příliš jasnou představu o podobě náborové kampaně pro rok 2013/2014.
Na otázky o zaměření náborové kampaně a v roce 2013/2014 neodpovědělo 29 % respondentů a 35 % odpovědělo velmi obecně. Dohromady tedy 64 % škol nemá jasnou představu o své náborové kampani. Podobně i největší výzvy pro nadcházející rok vůbec neuvedlo 31 % respondentů a 25 % se vyjádřilo velmi obecně (odpovědi na tyto otázky nijak významně nesouvisely s pozicí respondenta ve škole).