Komunikační strategie

Základ úspěšné komunikace každé školy

Jednotná komunikace a argumentace školy je základem pro úspěšné budování značky školy a řízení její pověsti. Přejete si zazářit v očích potenciálních i současných studentů, jejich rodičů i široké veřejnosti? Chcete úspěšně komunikovat při náboru nových žáků, při dnu otevřených dveří, na webu nebo na sociálních sítích? Pak vám pomůže dobře sestavená komunikační strategie.

Vezměte komunikaci školy do vlastních rukou a dejte všem vědět, kde si na trhu se vzděláváním stojíte.

Začněme společně




Proč mít komunikační strategii?


Účinná komunikace školy


Chcete zvýšit počet uchazečů? Díky strategii zvládnete efektivně komunikovat při náboru nových žáků s těmi, které budou obory opravdu bavit.

Poznejte svoje zákazníky


Škola musí myslet na rodiče, žáky, učitele a spoustu dalších skupin. Jak efektivně sdělovat informace všem? S tím vám pomůže komunikační strategie.

Brand strategie


Jak vnímají žáci a veřejnost vaši školu? Máte pod kontrolou vlastní značku? Díky komunikační strategii můžete uchopit vlastní identitu a hrdě ji prezentovat.

Chcete se odlišit od konkurence


Potřebujete se odlišit od konkurence? Díky komunikační strategii vyniknete a dáte jasně najevo, jaké jsou vaše silné stránky a co svým žákům nabízíte.

 

Poznejte svoje přednosti a nedostatky


Díky analýze SWOT poznáte svoje silné a slabé stránky, příležitosti i hrozby školy. Zjistíte, jak předností využít při komunikaci a na jaké nedostatky se zaměřit.

Všichni vám porozumí


Přibližte se vašim žákům, uchazečům a rodičům. Mluvte jazykem, který je pro ně přirozený a vaše sdělení kladně přijmou.

Jak vypadá Komunikační strategie?

Jedná se o rozsáhlý strategický dokument přímo pro vaši školu, který nastavuje a sjednocuje veškerou komunikaci – tedy výstupy školy směrem k uchazečům, současným žákům i veřejnosti. Vychází ze SWOT analýzy, která identifikuje silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby školy. Následně určuje cílové skupiny, strategii značky, vhodný jazyk a tón komunikace, grafické naladění, komunikaci nabízených oborů a stanovuje cíle.

Při správné a dlouhodobé komunikaci dle pravidel stanovených v tomto dokumentu by mělo dojít ke spojení toho, jak školu vnímá veřejnost s tím, jak se škola prezentuje.

Image

Jak to bude probíhat?

???

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Nam libero tempore, cum soluta nobis est eligendi optio cumque nihil impedit quo minus id quod maxime placeat facere possimus.

??

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Nam libero tempore, cum soluta nobis est eligendi optio cumque nihil impedit quo minus id quod maxime placeat facere possimus.

?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Nam libero tempore, cum soluta nobis est eligendi optio cumque nihil impedit quo minus id quod maxime placeat facere possimus.

Co na to říkají lidé ze školství?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Nam libero tempore, cum soluta nobis est eligendi optio cumque nihil impedit quo minus id quod maxime placeat facere possimus.
RNDr. Radek Zábranský
ředitel, gymnázium Nepomuk

Poptávka komunikační strategie

Společně zhodnotíme, zda je komunikační startegie tím, co vaše škola potřebuje.

"(povinné)" indicates required fields

Potkejme se hned!

Telefon, WhatsApp nebo chat
Image

Vladimír Vala

produktový specialista
vala@nezzazvoni.cz
+420 737 527 757

WhatsApp
Image
Jsme on-line
Napište nám do chatu a získejte odpovědi ještě dnes.
Otevřít chat