Komunikační strategie
Základ úspěšné komunikace každé školyJednotná komunikace a argumentace školy je základem pro úspěšné budování značky školy a řízení její pověsti. Přejete si zazářit v očích potenciálních i současných studentů, jejich rodičů i široké veřejnosti? Chcete úspěšně komunikovat při náboru nových žáků, při dnu otevřených dveří, na webu nebo na sociálních sítích? Pak vám pomůže dobře sestavená komunikační strategie.
Vezměte komunikaci školy do vlastních rukou a dejte všem vědět, kde si na trhu se vzděláváním stojíte.
Proč mít komunikační strategii?
Účinná komunikace školy
Poznejte svoje zákazníky
Brand strategie
Chcete se odlišit od konkurence
Poznejte svoje přednosti a nedostatky
Všichni vám porozumí
Jak vypadá Komunikační strategie?
Jedná se o rozsáhlý strategický dokument přímo pro vaši školu, který nastavuje a sjednocuje veškerou komunikaci – tedy výstupy školy směrem k uchazečům, současným žákům i veřejnosti. Vychází ze SWOT analýzy, která identifikuje silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby školy. Následně určuje cílové skupiny, strategii značky, vhodný jazyk a tón komunikace, grafické naladění, komunikaci nabízených oborů a stanovuje cíle.
Při správné a dlouhodobé komunikaci dle pravidel stanovených v tomto dokumentu by mělo dojít ke spojení toho, jak školu vnímá veřejnost s tím, jak se škola prezentuje.

Jak to bude probíhat?
???
??
?
Co na to říkají lidé ze školství?
Poptávka komunikační strategie
Společně zhodnotíme, zda je komunikační startegie tím, co vaše škola potřebuje."(povinné)" indicates required fields