školení

Generace Z

Jak pochopit a oslovit dnešní mladé

O školení

Zajímá vás, proč se lidé do 25 let chovají „tak jinak"? Co je pohání dopředu? V českém i slovenském vzdělávacím systému dochází ke střetu generací: generace X a baby boomers (dnešní učitelé) vs. generace Z (jejich žáci). Každá z těchto generací vyrůstala v jiném historickém kontextu, což utvářelo jejich vnímání světa. Rozdíly mezi generací učitelů a žáků vytváří v mnoha případech třecí plochy, komunikační bariéry a nepochopení, což má negativní vliv na spokojenost obou stran a snižuje to efektivitu vzdělávání i náboru škol. Na základě desítek průzkumů, stovek hodin zkušeností s komunikací a marketingem ke generaci Z jsme pro vás připravili souhrn toho, jak generaci Z oslovit a jak s ní pracovat.
Image
Každý účastník obdrží vzdělávací materiály ke školení

Co si ze školení odnesete?

  • Zjistíte, jaké jsou základní rysy generací, pochopíte jejich hodnoty a životní postoje.
  • Odhalíme vám detailní informace o generaci Z, pochopíte jejich chování a zjistíte, jaké využívají technologie.
  • Pochopíte specifika komunikace s generací Z a naučíte se poradit si s jejími možnými riziky.
  • Dozvíte se něco o fragmentaci pozornosti a multitaskingu.
  • Naučíme vás využívat sílu vizuální komunikace.

Obsah školení

Podrobný vhled do generace
Jaká je generace Z? Zjistěte, jaké hlavní hodnoty vyznává, jak tráví svůj volný čas, nebo proč a jak studuje.
Pozornost a jak ji získat
Generace Z pracuje s pozorností jinak, než všechny předchozí. Multitasking a fragmentace pozornosti je něco, na co si musíte dát pozor.
Stanovení hodnot školy
 Víte, jaké hodnoty považují příslušníci generace Z za důležité? Myslíte si, že je to gender nebo ekologie? Možná budete překvapeni!
Autenticita a upřímnost
Generace Z cítí faleš na míle daleko. Nenechte se nachytat.
Vizuální komunikace
Zjistěte, jaká jsou specifika vizuální komunikace – fotografie, videa. Naučte se využívat tyto nástroje.
Mobilní přístup
Generace, co se narodila s mobilem v ruce. Co to znamená v komunikaci školy?
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Řekli o školení

„Školení hodnotím jako velmi kvalitní a přínosné. S kolegyněmi, se kterými jsme školení absolvovaly, pracujeme na uvádění získaných informací do praxe. některé zavedeme co nejdříve, některé se musí uležet, popř. lépe promyslet.“
- Mgr. Ivana Chramostová, Základní škola Opava, Šrámkova 4

Aktuální termíny

  • 14. května 2024, 9:30-13:30 | On-line

Cena a organizační informace

  • Cena školení za osobu je 2 450 Kč bez DPH (98 € bez DPH) - cena zahrnuje materiály ke školení. Počet účastníků je omezen.
  • Školení je možné hradit pomocí šablon a z projektů.
  • Školení probíhá on-line.
  • Po zaplacení a absolvování školení obdrží účastníci certifikát.
  • Školení trvá 8 vyučovacích hodin.
  • Pokyny k platbě, storno podmínky naleznete zde

Pro koho je školení určeno?

Kurz je určen všem pracovníkům středních škol, kteří se starají o přijímací řízení, propagaci, reklamu, PR nebo marketing. Typicky jsou to ředitelé, zástupci ředitelů, výchovní poradci, mnohdy ale také učitelé, kteří se o propagaci starají nad rámec svých pracovních povinností. Kurz je určen všem, kterým není lhostejný osud jejich školy a chtějí zjistit, jak efektivně zajistit její budoucnost.

Registrační formulář

Rychlý kontakt

Image

Mgr. Zuzana Halabalová

Koordinátorka školení