školení

Instagram pro školy

Ovládněte sociální síť, která pohřbila Facebook

O školení

Vaši žáci jsou na Instagramu – buďte tam i vy! Toto školení vás zasvětí do toho, jak tato oblíbená sociální síť funguje a jak ji ovládnout. Zjistíte, jak může škola skrze Instagram komunikovat s žáky i uchazeči a jak úspěšně budovat silnou komunitu. Podíváme se společně na to, jak na Instagramu komunikovat v rámci jednotlivých fázích školního roku se speciálním důrazem na období náboru a přijímacího řízení a naučíme se vytvářet kvalitní obsah, který vaše žáky zaujme.
Image
Každý účastník obdrží vzdělávací materiály ke školení

Co si ze školení odnesete?

  • Naučíte se správně založit a nastavit Instagramový profil školy.
  • Zjistíte, jak správně ovládat Instagramový profil z pozice správce.
  • Budete umět získávat sledující školního profilu.
  • Naučíte se správně provázat Instagramový profil se školním Facebookem a webem.
  • Pochopíte, jaké fotografie a obsah patří na Instagramový profil školy a jak je správně upravit.
  • Budete umět vytvořit vhodný příspěvek i příběh na Instagram.
  • Zorientujete se v analytických nástrojích a naučíte se pracovat s komunitou na Instagramu.

Obsah školení

Instagram vs. Facebook
Víte, co je Instagram, jak vznikl a k čemu slouží? Všechno vám vysvětlíme a přidáme srovnání s Facebookem a dalšími sociálními sítěmi.
Instagram v komunikaci školy
Jak začít využívat IG pro účely školy? Co na něj patří a co ne? Představíme vám koncept obsahové strategie a objevíme cílové skupiny.
Jak na nastavení profilu
Jak na vhodný výběr uživatelského jména, správné nastavení profilu a vyplnění informací? Představíme si také možností správcovství více správců.
Algoritmus Instagramu
Vysvětlíme si technické principy a pravidla IG. Dáme vám praktické tipy, jak využít Instagram v komunikaci školy co nejefektivněji.
Příběhy Instastories
Ukážeme si, jak fungují příběhy na IG, vysvětlíme principy, cílové skupiny a interaktivní prvky. Ukážeme si návod na tvorbu efektivních příběhů.
Reklamy a analytika
Představíme vám možnosti placené inzerce na IG. Také si ukážeme, jak na propagování příspěvků, příběhů a samotného profilu školy.
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Řekli o školení

„Školení se mi líbilo, bylo velmi zajímavé a část z něj jsme úspěšně převedli do praxe“
- Jarmila Duřtová, VOŠZ a SZŠ Praha

Aktuální termíny

  • 16. dubna 2024, 9:30-13:30 | On-line
  • 11. června 2024, 9:30-13:30 | On-line

Cena a organizační informace

  • Cena školení za osobu je 2 450 Kč bez DPH (98 € bez DPH) - cena zahrnuje materiály ke školení. Počet účastníků je omezen.
  • Školení je možné hradit pomocí šablon a z projektů.
  • Školení probíhá on-line.
  • Po zaplacení a absolvování školení obdrží účastníci certifikát.
  • Školení trvá 8 vyučovacích hodin.
  • Pokyny k platbě, storno podmínky naleznete zde

Pro koho je školení určeno?

Kurz je určen všem pracovníkům středních škol, kteří se starají o přijímací řízení, propagaci, reklamu, PR nebo marketing. Typicky jsou to ředitelé, zástupci ředitelů, výchovní poradci, mnohdy ale také učitelé, kteří se o propagaci starají nad rámec svých pracovních povinností. Kurz je určen všem, kterým není lhostejný osud jejich školy a chtějí zjistit, jak efektivně zajistit její budoucnost.

Registrační formulář

Rychlý kontakt

Image

Mgr. Zuzana Halabalová

Koordinátorka školení