školení

Den otevřených dveří

Získejte budoucí žáky na nejdůležitější akci celého náboru

O školení

Den otevřených dveří je nejdůležitější událost školního náboru - všechny burzy, veletrhy, návštěvy na ZŠ i on-line kampaně směřují k jedinému cíli: aby na dny otevřených dveří přišlo co nejvíce zájemců. Proč? Protože statisticky máte 65% šanci, že vaše návštěvníky uvidíte v září v lavici. Jak ale zajistit, aby jich bylo co nejvíce? Dát pozvánku týden před DOD na web už roky nestačí. Na školení vás naučíme, jak DOD propagovat, jak ho vylepšit i jak na něj navázat, aby uchazeči získali zážitek, na který nezapomenou minimálně do září dalšího roku.

Akreditovaná školení od profesionálů

Den otevřených srdcí  je akreditován jako vzdělávací program DVPP pod č.j. MSMT-40314/2020-2-993. Školení lze financovat z projektu Šablony pro SŠ. Všichni naši školitelé jsou odborníci s dlouholetou praxí v komerčním, politickém a školském marketingu. V případě, že nebudete se školením spokojeni, Než zazvoní garantuje vrácení 100 % poplatku za účast.
Image
Každý účastník obdrží vzdělávací materiály ke školení

Co si ze školení odnesete?

  • Zajistíte dobrou přípravu nejdůležitější marketingové příležitosti školního roku
  • Dozvíte se, jak integrovat DOD do celé marketingové kampaně
  • Dokážete připravit poutavý program, který zaujme žáky i rodiče
  • Naučíte se, jak den otevřených dveří správně propagovat
  • Budete umět vypracovat i vyhodnotit dotazníky spokojenosti z vaší školy

Obsah školení

Co víme o DOD z průzkumů?
Jaká je role DOD pro uchazeče? Co chtějí vidět? Jak odradit uchazeče už na webu? A budou si vás pamatovat i o 2 roky později?
Jak integrovat DOD do náboru?
Co všechno musíte vědět a udělat před tím, než vůbec začnete s propagací? Co naopak udělat až později?
Jak propagovat váš DOD?
Kde se vyplatí cílit na uchazeče a kam už raději nedávat peníze? A co zvládnete s 2000 Kč na Facebooku?
Co na DOD dělat a co schovat?
Ne vše, co máte k dispozici, je vhodné prezentovat uchazečům. Víte třeba, že si děti spojují monitory v poměru 4:3 s nemoderní školou?
Jak na on-line DOD?
Klasické dny otevřených dveří už nejsou taková jistota, jako kdysi. Ukážeme vám, jak oslovit tisíce uchazečů najednou.
Co se dá dělat po DOD?
Jak oslovit uchazeče po DOD, abyste posílili pozitivní vztah? A jak si otestovat, jestli váš DOD je skutečně dobrý?

Řekli o školení

Absolvování Vašeho školení nám pomohlo se zkvalitněním aktivit na Dnů otevřených dveří, kterých pořádáme více a využíváme Vámi zaslaných dotazníků, pomocí kterých provádíme průzkum mezi uchazeči"
-Mgr. Vít Oplatek, Katolické gymnázium Třebíč

Pro koho je školení určeno?

Kurz je určen všem pracovníkům středních škol, kteří se starají o přijímací řízení, propagaci, reklamu, PR nebo marketing. Typicky jsou to ředitelé, zástupci ředitelů, výchovní poradci, mnohdy ale také učitelé, kteří se o propagaci starají nad rámec svých pracovních povinností. Kurz je určen všem, kterým není lhostejný osud jejich školy a chtějí zjistit, jak efektivně zajistit její budoucnost.

Cena a organizační informace

  • Cena ON-LINE: 1 890 Kč (72,9 €) bez DPH – cena zahrnuje materiály ke školení
  • Cena PREZENČNÍ: 2 190 Kč (85,9 €) bez DPH – cena zahrnuje materiály ke školení a občerstvení
  • Po zaplacení a absolvování školení obdrží účastníci certifikát DVPP
  • Školení trvá 5 vyučovacích hodin
  • Pokyny k platbě, storno podmínky najdete zde

Rychlý kontakt

Aneta Košíková

Bc. Aneta Košíková

Organizátorka školení, analytička

 kosikova@nezzazvoni.cz
 +420 733 778 256