školení
Facebook pro pokročilé
Vytvářejte kampaně pro vaší školu na nové úrovni
O školení
Organickou správu Facebooku a Instagramu už máte zvládnutou? Na Vaše přání jsme vyvinuli školení o Facebooku pro pokročilé uživatele. Podíváme se na pokročilou strategii reklam, správné nastavení Business Manageru, správu Instagramu z počítače i propojení kampaní na FB a IG.
Kurz Facebook pro pokročilé má za cíl ukázat pracovníkům pověřeným správou sociálních sítí, jak efektivně využívat pokročilé nástroje Facebooku v marketingovém mixu školy. Na praktických příkladech si ukážeme, jak správně využít této jedinečné možnosti propagace školy na internetu.
Akreditovaná školení od profesionálů
Školení je akreditováno jako vzdělávací program DVPP pod č.j. MSMT- 14547/2021-4-540. Školení Facebook pro pokročilé – Marketing na sociálních sítích lze financovat z projektu Šablony pro SŠ. Všichni naši školitelé jsou odborníci s dlouholetou praxí v komerčním, politickém a školském marketingu. V případě, že nebudete se školením spokojeni, Než zazvoní garantuje vrácení 100 % poplatku za účast.

Každý účastník obdrží vzdělávací materiály ke školení
Co si ze školení odnesete?
- Přehled Facebook Business Manageru včetně doporučených nastavení
- Nastavení reklam, remarketingu a publik
- Tipy a triky pro kampaně, jak efektivně propagovat svou školu na sociálních sítích
- Znalosti Facebook Pixelu a základní datové analytiky
- Seznámí se s Creators Studiem, které umožňuje správu Instagramu z počítače
Obsah školení
FB Business Manager
Jak efektivně využít Facebook Business Manager pro správu vašich kampaní? Ukážeme si, jak správně propojit FB a IG pro jednodušší správu.
Nastavení reklamního účtu
Na co si dát při nastavování pozor? Jak správně propojit účty, přidávat přístupy partnerů a domény?
Creators studio
Jak na pokročilou editaci příspěvků, nastavování času publikace či správu Instagramu skrze z notebooku či počítače?
Reklama na FB i IG
Jaké druhy reklam můžete využít pro své kampaně na Facebooku i Instagramu? Podle čeho volit reklamní formáty?
Pixel a datová analýza
Co je to Facebook Pixel a jak jej využít v kampaních školy? Jak analyzovat data z kampaní? A co je to retargeting?
Tipy a triky z praxe
Jak dosáhnout těch nejlepších výsledků? Ukážeme vám, čeho dosáhly kampaně ve školním prostředí s využitím našich zkušeností.
Řekli o školení
„Dozvěděl jsem se spoustu zajímavých a podnětných informací. Určitě je využijeme při propagaci školy.“
- Ing. Lukáš Nepokoj, SOŠ a SOU Vocelova, Hradec Králové
Aktuální termíny
- 20. července 2023
Cena a organizační informace
- Cena školení je 3 350 Kč bez DPH (136 € bez DPH) - cena zahrnuje materiály ke školení, občerstvení. Počet účastníků je omezen.
- Školení je možné hradit pomocí šablon.
- Školení probíhá on-line.
- Po zaplacení a absolvování školení obdrží účastníci certifikát.
- Školení trvá 6 vyučovacích hodin.
- Pokyny k platbě, storno podmínky naleznete zde
Pro koho je školení určeno?
Kurz je určen všem pracovníkům středních škol, kteří se starají o přijímací řízení, propagaci, reklamu, PR nebo marketing. Typicky jsou to ředitelé, zástupci ředitelů, výchovní poradci, mnohdy ale také učitelé, kteří se o propagaci starají nad rámec svých pracovních povinností. Kurz je určen všem, kterým není lhostejný osud jejich školy a chtějí zjistit, jak efektivně zajistit její budoucnost.
Registrační formulář
Rychlý kontakt
