školení
Internetový marketing pro školy
Naučte se, jak za školu komunikovat v on-line prostoru
O školení
Propagace a marketing se ve stále větší míře přesunují na internet. 92 % rodičů a 93 % žáků hledá informace o školách pro své potomky na internetu. Přesto školy stále tvrdošíjně lpí na starých off-line postupech. Z našich výzkumů víme, že minimum škol se věnuje e-mailovému marketingu a prakticky žádná škola nepoužívá reklamu ve vyhledávačích. Některé školy dokonce ani nemají upravený web tak, aby návštěvníci mohli snadno nalézt informace o přijímacím řízení. A potom se diví, že mají málo přihlášených žáků.
Akreditovaná školení od profesionálů
Internetový marketing je akreditován jako vzdělávací program DVPP pod č.j. MSMT- 28249/2021-4-893. Všichni naši školitelé jsou odborníci s dlouholetou praxí v komerčním, politickém a školském marketingu. Školení lze financovat z projektu Šablony pro SŠ. V případě, že nebudete se školením spokojeni, Než zazvoní garantuje vrácení 100 % poplatku za účast.

Každý účastník obdrží vzdělávací materiály ke školení
Co si ze školení odnesete?
- Seznámíte se s průzkumy o chování uchazečů a jejich rodičů při vyhledávání informací.
- Ukážeme vám, jaké nástroje internetového marketingu jsou pro školy ideální.
- Pochopíte, jak zapadá internetový marketing do komunikace školy i náborového procesu.
- Naučíte se zvolit správné nástroje internetového marketingu pro každou část náboru.
- Zjistíte, že začít točit videa je jednoduché a Vaší komunikaci posune daleko před konkurenci.
Obsah školení
Co je internetový marketing
Na internetu existují stovky nástrojů, které by školy mohli používat. My jsme z nich vybrali takové, které jsou pro školy nejefektivnější.
Mobilní přístup
Facebook se konzumuje převážně z mobilů a 80 % návštěvníků vašeho webu se na web dívá na telefonu. Na co je potřeba si dát pozor?
Textace a copywriting
Jak psát na webu tak, abyste oslovili co nejvíce lidí? Proč chcete používat smajlíky a na jaké je potřeba si dát pozor?
Jak propojit web, FB a IG
Jak zapadají web, Facebook a Instagram do komunikace školy? Jak je správně propojit a využívat?
On-line reklama
Reklama s platbou za proklik je nejlevnější cestou, jak na web dostat uchazeče a jejich rodiče. Jak funguje a na co si dát pozor?
Obsahový marketing
Jak nabídnout vaší cílové skupině tak zajímavý obsah, aby vás chtěla odebírat? Není to složité a jde to zdarma.
Řekli o školení
„Ve své praxi se snažím využívat všechny informace, které jsem načerpala na Vašem školení – například vzhled a uspořádání webové stránky, vhodný obsah nabídky „pro uchazeče“. Také jsem se zorientovala v Google Analytics a plně tuto službu využívám.“
- Ing. Iveta Matušková, Střední škola železniční a stavební, Bulharská, Šumperk
Aktuální termíny
- Aktuálně není vypsán žádný termín
Cena a organizační informace
- Cena školení je 2 150 Kč bez DPH (87 € bez DPH) - cena zahrnuje materiály ke školení, občerstvení. Počet účastníků je omezen.
- Školení je možné hradit pomocí šablon.
- Školení probíhá on-line.
- Po zaplacení a absolvování školení obdrží účastníci certifikát.
- Školení trvá 6 vyučovacích hodin.
- Pokyny k platbě, storno podmínky naleznete zde
Pro koho je školení určeno?
Kurz je určen všem pracovníkům středních škol, kteří se starají o přijímací řízení, propagaci, reklamu, PR nebo marketing. Typicky jsou to ředitelé, zástupci ředitelů, výchovní poradci, mnohdy ale také učitelé, kteří se o propagaci starají nad rámec svých pracovních povinností. Kurz je určen všem, kterým není lhostejný osud jejich školy a chtějí zjistit, jak efektivně zajistit její budoucnost.
Registrační formulář
Rychlý kontakt
