On-line školení

Jak na on-line den otevřených dveří

Den otevřených dveří pro 21. století

O školení

Dny otevřených dveří jsou každoročně vrcholem kontaktní náborové kampaně. Je to událost, na které školy mohou ukázat to nejlepší, co mají. Den otevřených dveří se mnohým školám v minulém roce podařilo dostat do on-line podoby, a dle dat to vypadá, že den otevřených dveří on-line bude i nadále důležitou součástí náboru - nejen pro uchazeče, kteří nestihnou prezenční den otevřených dveří nebo pro žáky z daleka. Jak ale den otevřených dveří přenést do on-line prostředí tak, aby neztratil švih?

Školení od profesionálů

Než zazvoní je organizací akreditovanou MŠMT pod č.j. MSMT- 27861/2015. Všichni naši školitelé jsou odborníci s dlouholetou praxí v komerčním, politickém a školském marketingu. V případě, že nebudete se školením spokojeni, Než zazvoní garantuje vrácení 100 % poplatku za účast.
Image
Každý účastník obdrží vzdělávací materiály ke školení

Co si ze školení odnesete?

  • Zjistíte, jaké jsou možnosti realizace různých formátů on-line dnů otevřených dveří.
  • Poznáte proces přípravy i tvorby 2 metod on-line dnů otevřených dveří.
  • Představíme vám možnost, jak natočit den otevřených dveří a pak jej sdílet jako živé video.
  • Podíváme se na platformy, kde lze realizovat on-line DOD.
  • Připravíte se na rizika, které mohou vzniknout při živém vysílání i to, jak je vyřešit.
  • Řekneme si, jak on-line den otevřených dveří propagovat a jak z něj vytěžit maximum i po vysílání.

Obsah školení

Data z výzkumů o DOD
Jakou roli hrají dny otevřených dveří v on-line náborové kampani? Podle čeho se rozhodují uchazeči a na kolik dní otevřených dveří půjdou?
Formáty on-line DOD
Který je typ je správná volba pro vaši školu? Jak náročné jsou jednotlivé varianty? Vyberte si mezi statickou a dynamickou variantou.
Potřebné vybavení
Aby váš on-line den otevřených dveří dobře vypadal, je potřeba zabezpečit dobrou vizuální a zvukovou kvalitu. Ukážeme vám, jaké vybavení pro kvalitní on-line DOD potřebujete
Sdílení na sociální sítě
Kam a jak sdílet on-line den otevřených srdcí? Přenos na webu, Facebooku i Instagramu. Jak správně propojit, aby se vše povedlo na jedničku.
Propagace on-line DOD
Ukážeme si, jak a kde můžete nejefektivněji zasáhnout potenciální účastníky vašeho on-line dne otevřených dveří. Dozvíte se, jak můžete profesionálně propagovat DOD a neutrácet za zbytečnosti
Na co si dát pozor
Víte, co budete říkat? Jak působit před uchazeči kompetentně? Co se musí naučit kameraman, co průvodci  a jak se vyhnout nepříjemnost při přenosu?

Řekli o školení

„Školení řadím k těm nejefektivnějším a nejproduktivnějším. Přínosný byl jak obsah, tak odpovědi na otázky v diskusi v průběhu a po školení. Poznatky jsme ihned začali aplikovat a těšíme se na výsledky letošního školního roku.“
- Ing. Jitka Zelená, SOŠ Nové Město na Moravě

Pro koho je školení určeno?

Kurz je určen všem pracovníkům středních škol, kteří se starají o přijímací řízení, propagaci, reklamu, PR nebo marketing. Typicky jsou to ředitelé, zástupci ředitelů, výchovní poradci, mnohdy ale také učitelé, kteří se o propagaci starají nad rámec svých pracovních povinností. Kurz je určen všem, kterým není lhostejný osud jejich školy a chtějí zjistit, jak efektivně zajistit její budoucnost.

Cena a organizační informace

  • On-line školení: 1 890 Kč (72,9 €) bez DPH – cena zahrnuje materiály ke školení.
  • Prezenční školení: 2 190 Kč (85,9 €) bez DPH – cena zahrnuje materiály ke školení a občerstvení.
  • Po zaplacení a absolvování školení obdrží účastníci certifikát.
  • Školení trvá 4 VH (3 hodiny čistého času).
  • Pokyny k platbě a storno podmínky najdete zde.

Rychlý kontakt

Regina Štěpánská

Mgr. Regina Štěpánská

Koordinátorka školení

stepanska@nezzazvoni.cz
 +420 736 265 115