Jak dostat vaši školu do médií?
Základy školního PR (Public Relations)
O školení
Co si ze školení odnesete?
- Zjistíte, co PR je, proč je pro vás důležité a jak vám může pomoci.
- Pochopíte, jak fungují média, a budete vědět, jaký redaktoři potřebují a hledají obsah.
- Naučíme vás využít sílu PR nejen pomocí médií ale také v interní komunikaci se zaměstnanci a žáky.
- Naučíte se ke spolupráci vybrat pro vás vhodná média. Kdy využít místní influencery, rádio a kdy tradiční tištěná média?
- Ukážeme vám, jak napsat tiskovou zprávu, za kterou by se nemusel stydět mluvčí nadnárodní firmy.
- Dozvíte se, v čem vám vztahy s médii mohou uškodit, i kdy už chtějí média za spolupráci platit.
Obsah školení
Jak PR může pomoci vaší škole
Co je to public relations, proč je důležité mít vztah s veřejností a jak toho docílit? Jaký je rozdíl mezi reklamou a PR?
Naučíte se, jak vztah s médii posunout na další úroveň – jak zpracovat rozhovor, reportáž nebo soutěž.
Rizikové faktory PR
Ukážeme vám, v čem vztahy s médii mohou škole uškodit, kdy chtějí média zaplatit a jaké spolupráci se vyvarovat.
Jak dosáhnout těch nejlepších výsledků? Dobré i špatné příklady vystupování škol v médiích a rady z praxe redaktora i PR experta.
Řekli o školení
Aktuální termíny
- 28. listopadu 2024, 9:30-13:30 | On-line
Cena a organizační informace
- Cena školení za osobu je 2 450 Kč bez DPH - cena zahrnuje materiály ke školení. Počet účastníků je omezen.
- Školení je možné hradit pomocí šablon a z projektů.
- Školení probíhá on-line.
- Po zaplacení a absolvování školení obdrží účastníci certifikát.
- Školení trvá 8 vyučovacích hodin.
- Pokyny k platbě, storno podmínky naleznete zde
Pro koho je školení určeno?
Registrační formulář
Rychlý kontakt