školení

Jak dostat vaši školu do médií?

Základy školního PR (Public Relations)

O školení

Školení vysvětluje zásady a zákoutí marketingové odnože zvané PR – public relations.  Ta pomáhá budovat vztah školy s veřejností pomocí médií a speciálních kampaní. Předáme vám tipy a triky, jak dostat vaši školu do novin, do rádia i k místním bloggerům, jak budovat s médii dlouhodobý vztah i jak pro propagaci využít vlastní žáky. A to nejlepší nakonec - mediální prostor se naučíte získávat zdarma, díky čemuž bude vaše škola moci výrazně omezit výdaje na inzerci.

Akreditovaná školení od profesionálů

Všichni naši školitelé jsou odborníci s dlouholetou praxí v komerčním, politickém a školském marketingu. V případě, že nebudete se školením spokojeni, Než zazvoní garantuje vrácení 100 % poplatku za účast.
Image
Každý účastník obdrží vzdělávací materiály ke školení

Co si ze školení odnesete?

  • Zjistíte, co PR je, proč je pro vás důležité a jak vám může pomoci.
  • Pochopíte, jak fungují média, a budete vědět, jaký redaktoři potřebují a hledají obsah.
  • Naučíme vás využít sílu PR nejen pomocí médií ale také v interní komunikaci se zaměstnanci a žáky.
  • Naučíte se ke spolupráci vybrat pro vás vhodná média. Kdy využít místní influencery, rádio a kdy tradiční tištěná média?
  • Ukážeme vám, jak napsat tiskovou zprávu, za kterou by se nemusel stydět mluvčí nadnárodní firmy.
  • Dozvíte se, v čem vám vztahy s médii mohou uškodit, i kdy už chtějí média za spolupráci platit.

Obsah školení

Jak PR může pomoci vaší škole

Co je to public relations, proč je důležité mít vztah s veřejností a jak toho docílit? Jaký je rozdíl mezi reklamou a PR?

Jak neplatit za reklamu
Všudypřítomná reklama otupuje naše smysly a my ji tak přestáváme vnímat. Proto je vaše sdělení důležité dostat do médií jiným způsobem.
Komunikace s médii

Naučíte se, jak vztah s médii posunout na další úroveň – jak zpracovat rozhovor, reportáž nebo soutěž.

Jak napsat tiskovou zprávu
Naučíme vás napsat dokonalou tiskovku, kterou s klidem můžete odeslat do největších médií v Česku.

Rizikové faktory PR

Ukážeme vám, v čem vztahy s médii mohou škole uškodit, kdy chtějí média zaplatit a jaké spolupráci se vyvarovat.

Tipy a triky z praxe

Jak dosáhnout těch nejlepších výsledků? Dobré i špatné příklady vystupování škol v médiích a rady z praxe redaktora i PR experta.

Řekli o školení

„Školení bylo úžasné, zapracovali jsme z něj několik poznatků a taky jsme udělali na naší škole dotazníkové šetření.“
- Alena Černá, Obchodní akademie Neveklov

Pro koho je školení určeno?

Kurz je určen všem pracovníkům středních škol, kteří se starají o přijímací řízení, propagaci, reklamu, PR nebo marketing. Typicky jsou to ředitelé, zástupci ředitelů, výchovní poradci, mnohdy ale také učitelé, kteří se o propagaci starají nad rámec svých pracovních povinností. Kurz je určen všem, kterým není lhostejný osud jejich školy a chtějí zjistit, jak efektivně zajistit její budoucnost.

Cena a organizační informace

  • On-line školení: 1 890 Kč (72,9 €) bez DPH – cena zahrnuje materiály ke školení.
  • Prezenční školení: 2 190 Kč (84,9 €) bez DPH – cena zahrnuje materiály ke školení a občerstvení.
  • Po zaplacení a absolvování školení obdrží účastníci certifikát.
  • Školení trvá 5 vyučovacích hodin.
  • Pokyny k platbě a storno podmínky najdete zde.

Aktuální termíny

Momentálně zde nejsou žádné události

Rychlý kontakt

Image

Mgr. Zuzana Halabalová

Koordinátorka školení

 halabalova@nezzazvoni.cz
 +420 731 063 164