Přihláška je teprve začátek
O e-mailovém kurzu
Věděli jste, že školy ve svém marketingu často končí s komunikací příliš brzy? Mezi podáním přihlášky a přijímačkami je dvouměsíční mezera, kdy školy obvykle nevyvíjejí směrem k uchazečům žádnou akci – to se však může negativně odrazit na počtu zápisových lístků. Pokud škola nezíská od žáka zápisový lístek, byla veškerá snaha, burzy, dny otevřených dveří i rozdané letáky k ničemu. Jak si udržet co nejvíce přihlášených?
Tento e-mailový kurz je zdarma a obsahuje celkem sedm e-mailů, které postupně přijdou do vaší schránky. Během kurzu si ukážeme nutné minimum, které by měla každá škola dodržet, aby nepřicházela zbytečně o žáky. Představíme nástroje a praktické ukázky jak dotáhnout proces přihlášení do úspěšného konce.

Co si z kurzu odnesete?
- Povědomí o principech moderního školského marketingu.
- Seznámíte se s různými marketingovými technikami a možnostmi jejich uplatnění na škole.
- Zjistíte, jak odlišit vaši školu od konkurence.
- Seznámíte se s klíčovými body náboru a získáte tipy pro využití marketingových technik v praxi.
- Schopnost dotáhnout náborový proces do konce a neztratit několik cenných žáků.
Obsah e-mailového kurzu
Cena a organizační informace
- E-mailový kurz je zcela ZDARMA.
- Kurz obsahuje celkem sedm e-mailů, které postupně přijdou do vaší schránky.
Pro koho je kurz určen?
Rychlý kontakt
