školení

Úvod do marketingu školy

Udělejte první krok k plným třídám a spokojenějším žákům

O školení

Školení Úvod do marketingu školy velmi doporučujeme v celém období náboru. Jedná se o vstupní školení do problematiky náborových kampaní, kde se seznámíte se základními marketingovými technikami a možnostmi jejich uplatnění ve školství. Získáte schopnost vytvořit si vlastní plán kampaně pro náborové období i základy managementu náborových kampaní. Účastníci pochopí, jak se rozhodují uchazeči a rodiče a získají schopnost volit adekvátní marketingové nástroje v závislosti na dané fázi cyklu.

Akreditovaná školení od profesionálů

Školení je akreditováno jako vzdělávací program DVPP pod č.j. MSMT- 33041/2018-1-934. Všichni naši školitelé jsou odborníci s dlouholetou praxí v komerčním, politickém a školském marketingu. V případě, že nebudete se školením spokojeni, Než zazvoní garantuje vrácení 100 % poplatku za účast.
Image
Každý účastník obdrží vzdělávací materiály ke školení

Co si ze školení odnesete?

  • Povědomí o marketingových technikách a možnostech jejich uplatnění ve školství.
  • Schopnost vytvořit si vlastní plán kampaně pro nadcházející podzim.
  • Vhled do rozhodovacího procesu uchazečů a jejich rodičů.
  • Pochopení „životního cyklu“ uchazeče a rodičů a schopnost volit adekvátní marketingové nástroje v závislosti na fázi cyklu.
  • Přehled procesů a organizační pravidla moderních kampaní.

Obsah školení

Co je to marketing
Z čeho vychází marketing ve školství? Ukážeme si společné základy a rozdíly komerčního, politického a školského marketingu a největší výzvy v komunikaci, kterým školy čelí
Marketingový cyklus školy
Načasování je důležité a začínat v říjnu plánovat nábor nestačí. Ukážeme vám správné rozvržení vašich sil tak, abyste byli ihned připraveni na 100 % už v srpnu
Mít dobrý produkt nestačí
Ukážeme si, co školy reálně uchazečům nabízejí, i když si to třeba neuvědomují. Řekneme si, co je náš produkt a jaký je vztah mezi produktem a dobrou komunikací
Jak se rozhodují uchazeči
Uchazeči se rozhodují o své budoucí škole ve fázích - v každé od vás potřebují slyšet něco jiného. Jaké nástroje můžete využít, abyste vždy zasáhli tam, kde chcete?
Jak naplánovat nábor
Každý nábor je náborová kampaň, která vyžaduje procesy, lidské síly, organizační strukturu a zdroje. Ukážeme si, jak můžete profesionálně řídit nábor i u vás na škole a neutrácet za zbytečnosti
Závěrečná diskuze
Nebylo vám něco jasné? Potřebujete se zeptat na vaši specifickou situaci? Rádi s vámi prodiskutujeme vaše problémy a navrhneme řešení

Řekli o školení

„Školení řadím k těm nejefektivnějším a nejproduktivnějším. Přínosný byl jak obsah, tak odpovědi na otázky v diskusi v průběhu a po školení. Poznatky jsme ihned začali aplikovat a těšíme se na výsledky letošního školního roku.“
- Ing. Jitka Zelená, SOŠ Nové Město na Moravě

Pro koho je školení určeno?

Kurz je určen všem pracovníkům středních škol, kteří se starají o přijímací řízení, propagaci, reklamu, PR nebo marketing. Typicky jsou to ředitelé, zástupci ředitelů, výchovní poradci, mnohdy ale také učitelé, kteří se o propagaci starají nad rámec svých pracovních povinností. Kurz je určen všem, kterým není lhostejný osud jejich školy a chtějí zjistit, jak efektivně zajistit její budoucnost.

Cena a organizační informace

  • On-line školení: 1 749 Kč (64,9 €) bez DPH – cena zahrnuje materiály ke školení.
  • Prezenční školení: 2 149 Kč (79,9 €) bez DPH – cena zahrnuje materiály ke školení a občerstvení.
  • Školení lze financovat z projektu Šablony pro SŠ.
  • Po zaplacení a absolvování školení obdrží účastníci certifikát.
  • Školení trvá 5 vyučovacích hodin.
  • Pokyny k platbě a storno podmínky najdete zde.

Rychlý kontakt

Aneta Košíková

Bc. Aneta Košíková

Organizátorka školení, analytička

 kosikova@nezzazvoni.cz
 +420 733 778 256