školení

Přihláška je teprve začátek

Moderní nábor nekončí dnem otevřených dveří

O školení

Jak přihlášené přivést do lavic? Každý, kdo se ve školství pohybuje ví, že počet přihlášek a počet skutečně nastoupivších dětí se velmi liší. Dokonce i počet zápisových lístků a počet dětí v lavicích první školní den je také rozdílný. My přitom nechceme přijít ani o jediného žáka. Proč žáci ještě o prázdninách mění své rozhodnutí a jak si udržet co nejvíce přihlášených? To je obsahem školení Přihláška je teprve začátek. Ukážeme si nutné minimum, které by měla každá škola dodržet, aby nepřicházela zbytečně o žáky. Představíme nástroje a praktické ukázky jak dotáhnout proces přihlášení do úspěšného konce – práce a aktivní zapojení nových žáků, sběr dat, SMSky, direct call a vybrané prvky internetového marketingu.
Image
Každý účastník obdrží vzdělávací materiály ke školení

Co si ze školení odnesete?

  • Povědomí o principech moderního marketingu.
  • Zjistíte, jaký produkt nabízíte uchazečům a jak jej komunikovat.
  • Ukázky využití technik v praxi na příkladu konkrétní školy.
  • Povědomí o marketingových technikách a možnostech jejich uplatnění na vaší škole.
  • Schopnost dotáhnout náborový proces do konce a „ve finiši“ neztratit několik cenných žáků.

Obsah školení

Principy školského marketingu
Jde školu prodávat jako rohlík? Co všechno je součástí vaší nabídky? A jak to vše za školu komunikovat?
Jak odlišit vaši školu?

Na trhu existuje spousta podobných produktů - mobilní operátoři, prodejci bot, výrobci mobilů. Jak odlišit vaši značku od konkurence?

Komunikace nekončí s DOD

Co vše se dá dělat po rozloučení s posledním návštěvníkem DOD? Jak zabezpečit, aby na vás za dva dny nezapomněli?

Klíčové body pro komunikaci

Od posledního dne otevřených dveří existuje minimálně 6 míst v čase, kdy je možné oslovit studenty a ubezpečit je v rozhodnutí.
Přijímačky jako moderní služba

Přijímačky mohou být stresová záležitost, ale taky příležitost, díky které o vaší škole budou vyprávět uchazeči ještě půl roku. Jak na to?

Využití zpětné vazby ve škole
Chcete mít příští rok více studentů? Zjistěte, co vás jako školu trápí nejvíce a zamezte negativní pověsti hned v zárodku.
devataci, pred prihlaskami
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Řekli o školení

„Chtěla bych poděkovat Než zazvoní za inspiraci pro marketing školy, kterou jsem na školení získala.“
- Mgr. Ivana Brodecká, OA a SZdŠ Blansko

Aktuální termíny

Pro koho je školení určeno?

Kurz je určen všem pracovníkům středních škol, kteří se starají o přijímací řízení, propagaci, reklamu, PR nebo marketing. Typicky jsou to ředitelé, zástupci ředitelů, výchovní poradci, mnohdy ale také učitelé, kteří se o propagaci starají nad rámec svých pracovních povinností. Kurz je určen všem, kterým není lhostejný osud jejich školy a chtějí zjistit, jak efektivně zajistit její budoucnost.

Rychlý kontakt

Image

Mgr. Zuzana Halabalová

Koordinátorka školení