školení

Jak na školní web

Jak postavit školní web, který vám získá uchazeče?

O školení

Školení Jak na školní web vám pomůže při tvorbě nového školního webu, úpravě stávajícího nebo zadávání kritérií pro výběrové řízení na jeho vytvoření. Mnoho škol v ČR se nedopatřením uvrhne do nezáviděníhodné situace díky nedostatečně specifikovaným parametrům pro dodavatele. Stále běžný je i klasický vendor lock-in, kdy se škola stane doslova rukojmím jedné konkrétní společnosti. Ukážeme vám příklady špatné i dobré praxe, špatné i dobré weby a cenné poznatky, které můžou škole ušetřit desetitisíce a spoustu starostí.

Akreditovaná školení od profesionálů

Jak na školní web je akreditován jako vzdělávací program DVPP pod č.j. MSMT-21884/2020-4-583. Školení lze financovat z projektu Šablony pro SŠ. Všichni naši školitelé jsou odborníci s dlouholetou praxí v komerčním, politickém a školském marketingu. V případě, že nebudete se školením spokojeni, Než zazvoní garantuje vrácení 100 % poplatku za účast.
Image
Každý účastník obdrží vzdělávací materiály ke školení

Co si ze školení odnesete?

  • Návod, jak správně připravit výběrové řízení
  • Povědomí o procesu, který školu při tvorbě nových webových stránek čeká
  • Časovou náročnost výstavby webu a požadavky na školu ze strany dodavatele
  • Povědomí o pravidlech přístupnosti dle vyhlášky Ministerstva vnitra
  • Představení osvědčených Open Source řešení, která jsou k dispozici zdarma
  • Ukázky špatných příkladů, kterých se školy dopustily

Obsah školení

Co má školní web plnit

Webové stránky má dnes každá škola. Zamysleli jste se ale někdy nad tím, proč? Pokud nemáme odpověď, těžko postavíme kvalitní stránky.

Jak má web vypadat

Co je to UX a UI? Proč je to důležité? A proč ta nejdůležitější část práce proběhne ještě před tím, než na web napíšete první čárku?

Jak se staví web

Kvalitní web projde 4 fázemi vývoje. Školy to ale často neví a omylem si objednávají pouze poslední a nesplní své cíle.

Co má na webu být

Školy zahlcují své již tak komplikované weby řadou zbytečných prvků. Není ale cílem předat vše, stačí to podstatné.

Dobré a špatné příklady v praxi

Ukážeme si oceňované i špatné školní weby a poradíme vám, co změnit na vašem webu. Mnohdy stačí málo a výsledek je úplně jiný.

Osvědčená řešení zdarma
Kvalitní web není levný. Přesto existuje spousta nástrojů, které vám mohou pomoci zdarma. Ukážeme si jejich přehled.

Řekli o školení

„Dozvěděl jsem se spoustu zajímavých a podnětných informací. Určitě je využijeme při propagaci školy.“
- Ing. Lukáš Nepokoj, SOŠ a SOU Vocelova, Hradec Králové

Pro koho je školení určeno?

Kurz je určen všem pracovníkům středních škol, kteří se starají o přijímací řízení, propagaci, reklamu, PR nebo marketing, či zajišťují správu a provoz školního webu. Typicky jsou to ředitelé, zástupci ředitelů, ale také učitelé, kteří se o propagaci starají nad rámec svých pracovních povinností. Kurz je určen všem, kterým není lhostejný osud jejich školy a chtějí zjistit, jak efektivně zajistit její budoucnost.

Cena a organizační informace

  • Cena ON-LINE: 1 890 Kč (72,9 €) bez DPH – cena zahrnuje materiály ke školení
  • Cena PREZENČNÍ: 2 190 Kč (85,9 €) bez DPH – cena zahrnuje materiály ke školení a občerstvení
  • Po zaplacení a absolvování školení obdrží účastníci certifikát
  • Školení trvá 4-5 vyučovacích hodin (dle počtu přihlášených a délky diskuse)
  • Pokyny k platbě, storno podmínky najdete zde

Rychlý kontakt

Aneta Košíková

Bc. Aneta Košíková

Organizátorka školení, analytička

 kosikova@nezzazvoni.cz
 +420 733 778 256