školení

Jak na školní web

Jak postavit školní web, který vám získá uchazeče?

O školení

Školení Jak na školní web vám pomůže při tvorbě nového školního webu, úpravě stávajícího nebo zadávání kritérií pro výběrové řízení na jeho vytvoření. Mnoho škol v ČR se nedopatřením uvrhne do nezáviděníhodné situace díky nedostatečně specifikovaným parametrům pro dodavatele. Stále běžný je i klasický vendor lock-in, kdy se škola stane doslova rukojmím jedné konkrétní společnosti. Ukážeme vám příklady špatné i dobré praxe, špatné i dobré weby a cenné poznatky, které můžou škole ušetřit desetitisíce a spoustu starostí.
Image
Každý účastník obdrží vzdělávací materiály ke školení

Co si ze školení odnesete?

  • Návod, jak správně připravit výběrové řízení
  • Povědomí o procesu, který školu při tvorbě nových webových stránek čeká
  • Časovou náročnost výstavby webu a požadavky na školu ze strany dodavatele
  • Povědomí o pravidlech přístupnosti dle vyhlášky Ministerstva vnitra
  • Představení osvědčených Open Source řešení, která jsou k dispozici zdarma
  • Ukázky špatných příkladů, kterých se školy dopustily

Obsah školení

Co má školní web plnit

Webové stránky má dnes každá škola. Zamysleli jste se ale někdy nad tím, proč? Pokud nemáme odpověď, těžko postavíme kvalitní stránky.

Jak má web vypadat

Co je to UX a UI? Proč je to důležité? A proč ta nejdůležitější část práce proběhne ještě před tím, než na web napíšete první čárku?

Jak se staví web

Kvalitní web projde 4 fázemi vývoje. Školy to ale často neví a omylem si objednávají pouze poslední a nesplní své cíle.

Co má na webu být

Školy zahlcují své již tak komplikované weby řadou zbytečných prvků. Není ale cílem předat vše, stačí to podstatné.

Dobré a špatné příklady v praxi

Ukážeme si oceňované i špatné školní weby a poradíme vám, co změnit na vašem webu. Mnohdy stačí málo a výsledek je úplně jiný.

Osvědčená řešení zdarma
Kvalitní web není levný. Přesto existuje spousta nástrojů, které vám mohou pomoci zdarma. Ukážeme si jejich přehled.
Image
Image
Image
Image
Image
graf

Řekli o školení

„Dozvěděl jsem se spoustu zajímavých a podnětných informací. Určitě je využijeme při propagaci školy.“
- Ing. Lukáš Nepokoj, SOŠ a SOU Vocelova, Hradec Králové

Aktuální termíny

  • 21. března 2024, 9:30-13:30 | On-line

Cena a organizační informace

  • Cena školení za osobu je 2 450 Kč bez DPH (98 € bez DPH) - cena zahrnuje materiály ke školení. Počet účastníků je omezen.
  • Školení je možné hradit pomocí šablon a z projektů.
  • Školení probíhá on-line.
  • Po zaplacení a absolvování školení obdrží účastníci certifikát.
  • Školení trvá 8 vyučovacích hodin.
  • Pokyny k platbě, storno podmínky naleznete zde

Pro koho je školení určeno?

Kurz je určen všem pracovníkům středních škol, kteří se starají o přijímací řízení, propagaci, reklamu, PR nebo marketing. Typicky jsou to ředitelé, zástupci ředitelů, výchovní poradci, mnohdy ale také učitelé, kteří se o propagaci starají nad rámec svých pracovních povinností. Kurz je určen všem, kterým není lhostejný osud jejich školy a chtějí zjistit, jak efektivně zajistit její budoucnost.

Registrační formulář

Rychlý kontakt

Image

Mgr. Zuzana Halabalová

Koordinátorka školení