O školení

Školení Štěstí přeje připraveným se zaměřuje na strategické řízení školního náboru, značky (brandu) školy i školní pověsti. Naučíme vás, jak na výchovné poradce, ukážeme si, co je segmentace a jak pomocí segmentace oslovit uchazeče, žáky i rodiče. Hlavní část prezentace se věnuje brandu školy, pomocí které můžete nejen budovat pověst školy, vymezit se vůči konkurenci, ale také oslovit uchazeče s konkrétními zájmy a předpoklady. Nakonec se podíváme na to, jak vaši školu dostat do médií – od medialistu po psaní tiskových zpráv.

 Štěstí přeje připraveným je akreditováno jako vzdělávací program DVPP pod č.j. MSMT- 33041/2018-1-934  

Aktuální termíny


 –    –    –

„Školení Štěstí přeje připraveným bylo úžasné, zapracovali jsme z něj několik poznatků a taky jsme udělali na naší škole dotazníkové šetření.“Alena Černá, Obchodní akademie Neveklov

Obsah školení

  1. Jak na výchovné poradce?
    Na základě výzkumu mezi výchovnými poradci základních škol si řekneme, jak výchovní poradci vnímají náborové aktivity středních škol. Prozradíme vám, co výchovní poradci vítají a co je naopak obtěžuje a pobavíme se i o tom, co dělat, když vás výchovní poradci bojkotují.
  2. Segmentace, targeting a positioning
    Jak chcete, aby byla vaše škola vnímaná? Chcete být elitní školou nebo pro každého? Jak vytvořit segmenty a jak s nimi pracovat? Na tohle všechno dostanete odpověď.
  3. Brand pro školy
    Co mají společného Apple, Coca-Cola, facebook, Karlova univerzita a Masarykova univerzita? Všechno jsou to silné značky, které vytvořili určité představy v hlavách zákazníků. Ukážeme vám, jak začít budovat silnou značku vaší školy – od komunikační strategie po vizuální identitu (barvy, tiskoviny, logo, fonty a mnohem více).
  4. Public relations
    Chcete vědět, jak dostat svou školu do novin? Základem jsou kontakty (medialist) a znalost, jak napsat tiskovku nebo pozvánku. Dostat se do regionálních deníků je pro školy poměrně jednoduché – povíme vám, jak na to.

Ukázka prezentace

Pro koho je školení určeno

Kurz je určen všem pracovníkům středních škol, kteří se starají o přijímací řízení, propagaci, reklamu, PR nebo marketing. Typicky jsou to ředitelé, zástupci ředitelů, výchovní poradci, mnohdy ale také učitelé, kteří se o propagaci starají nad rámec svých pracovních povinností. Kurz je určen všem, kterým není lhostejný osud jejich školy a chtějí zjistit, jak efektivně zajistit její budoucnost.

Cena a organizační informace

 Cena: 1 890 Kč bez DPH – cena zahrnuje materiály ke školení a drobné občerstvení
 Po zaplacení a absolvování školení obdrží účastníci certifikát
 Školení trvá 5 vyučovacích hodin
 Pokyny k platbě, storno podmínky najdete zde

Přihláška na školení

Na toto školení se není možné přihlásit
K tomuto školení v současné době nejsou vypsány žádné termíny.

Požádejte o termín ve Vámi zvoleném místě nebo uspořádejte školení jen pro Vás na Vaší škole! Napište na info@nezzazvoni.cz nebo rovnou zavolejte na +420 736 624 840.