O školení
Školení Strategické řízení marketingu školy aneb Štěstí přeje připraveným se zaměřuje na strategické řízení školního náboru, značky (brandu) školy i školní pověsti. Naučíme vás, jak na výchovné poradce, ukážeme si, co je segmentace a jak pomocí segmentace oslovit uchazeče, žáky i rodiče. Hlavní část prezentace se věnuje brandu školy, pomocí které můžete nejen budovat pověst školy, vymezit se vůči konkurenci, ale také oslovit uchazeče s konkrétními zájmy a předpoklady. Nakonec se podíváme na to, jak vaši školu dostat do médií – od medialistu po psaní tiskových zpráv.
V případě, že nebudete se školením spokojeni, Než zazvoní garantuje vrácení 100 % poplatku za účast.
Štěstí přeje připraveným je akreditováno jako vzdělávací program DVPP pod č.j. MSMT- 33041/2018-1-934
Aktuální termíny
6. května 2021 9:30 ON-LINE
„Školení Štěstí přeje připraveným bylo úžasné, zapracovali jsme z něj několik poznatků a taky jsme udělali na naší škole dotazníkové šetření.“Alena Černá, Obchodní akademie Neveklov
Obsah školení
- Jak na výchovné poradce?
Na základě výzkumu mezi výchovnými poradci základních škol si řekneme, jak výchovní poradci vnímají náborové aktivity středních škol. Prozradíme vám, co výchovní poradci vítají a co je naopak obtěžuje a pobavíme se i o tom, co dělat, když vás výchovní poradci bojkotují. - Segmentace, targeting a positioning
Jak chcete, aby byla vaše škola vnímaná? Chcete být elitní školou nebo pro každého? Jak vytvořit segmenty a jak s nimi pracovat? Na tohle všechno dostanete odpověď. - Brand pro školy
Co mají společného Apple, Coca-Cola, facebook, Karlova univerzita a Masarykova univerzita? Všechno jsou to silné značky, které vytvořili určité představy v hlavách zákazníků. Ukážeme vám, jak začít budovat silnou značku vaší školy – od komunikační strategie po vizuální identitu (barvy, tiskoviny, logo, fonty a mnohem více). - Public relations
Chcete vědět, jak dostat svou školu do novin? Základem jsou kontakty (medialist) a znalost, jak napsat tiskovku nebo pozvánku. Dostat se do regionálních deníků je pro školy poměrně jednoduché – povíme vám, jak na to.
Ukázka prezentace
Pro koho je školení určeno
Kurz je určen všem pracovníkům středních škol, kteří se starají o přijímací řízení, propagaci, reklamu, PR nebo marketing. Typicky jsou to ředitelé, zástupci ředitelů, výchovní poradci, mnohdy ale také učitelé, kteří se o propagaci starají nad rámec svých pracovních povinností. Kurz je určen všem, kterým není lhostejný osud jejich školy a chtějí zjistit, jak efektivně zajistit její budoucnost.
Cena a organizační informace
Cena ON-LINE: 1 749 Kč (64,9 €) bez DPH – cena zahrnuje materiály ke školení
Cena PREZENČNÍ: 2 149 Kč (79,9 €) bez DPH – cena zahrnuje materiály ke školení a občerstvení
Po zaplacení a absolvování školení obdrží účastníci certifikát
Školení trvá 5 vyučovacích hodin
Pokyny k platbě, storno podmínky najdete zde
Přihláška na školení
Požádejte o termín ve Vámi zvoleném místě nebo uspořádejte školení jen pro Vás na Vaší škole! Napište na info@nezzazvoni.cz nebo rovnou zavolejte na +420 733 778 256.