Workshop strategické komunikace pro školy
O workshopu
Chcete úspěšně komunikovat při náboru nových žáků, na dnu otevřených dveří nebo na sociálních sítích? Pak potřebujete dokument, který vám pomůže docílit vašich cílů na všech kanálech - komunikační strategii. Dobře sestavená komunikační strategie je základem pro úspěšné budování značky školy a řízení její pověsti. Vezměte komunikaci školy do vlastních rukou a přidělte škole pověst, kterou si skutečně zaslouží!
V rámci Workshopu strategické komunikace a budování značky vám během pěti setkání ukážeme jak efektivně budovat brand školy a společně vytvoříme Komunikační strategii pro vaši školu!
Akreditovaná školení od profesionálů
Co si z workshopu odnesete?
- Osvojíte si základní pojmy a principy strategické komunikace a budování značky školy, díky kterým dokážete budovat pověst školy.
- Seznámíte se s kvalitativními metodami sběru dat a naučíte se získaná data zpracovat.
- Zjistíte, co vše zahrnuje značka (brand) školy a jak s jednotlivými prvky pracovat.
- Seznámíte se s pravidly pro výběr správného sloganu, marketingových textů a výzev k akci.
- Ujasníte si, jaké nástroje může škola ke komunikaci využívat.
- Vytvoříte komunikační strategii pro vaši školu a naučíte se ji plně využívat.
O čem se na workshopu budeme bavit?
Nastavení značky
Sjednocení komunikace
Řízení pověsti
Argumenty pro nábor
To, co vnímají uchazeči a zaměstnanci školy jako silné stránky, se často velmi liší. Zjistěte, čím se můžete skutečně chlubit, abyste si neuškodili.
Obsah pro komunikaci
Letáky, web i sociální sítě musí podávat stejný obraz o škole jakýkoli den v roce. Díky strategii získáte návod, o jakých tématech byste měli mluvit.
Odlišení od konkurence
Školy jsou na první pohled všechny stejné. Odlište se od konkurence profesionální komunikací, kterou vám budou ostatní závidět!
Jak vám Komunikační strategie pomůže?
Jedná se o rozsáhlý strategický dokument, který je vytvářený přímo pro vaši školu na míru. Nastavuje a sjednocuje veškerou komunikaci – tedy výstupy školy směrem k uchazečům, současným žákům, partnerům i veřejnosti. Díky tomu budete snadno čitelní, zapamatovatelní a rychleji dosáhnete svých cílů.
Strategie vychází ze SWOT analýzy, která identifikuje silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby školy, na základě sociologických šetření se žáky dané školy. Následně určuje cílové skupiny, strategii značky, vhodný jazyk a tón komunikace, tonalitu fotek, komunikaci nabízených oborů a stanovuje cíle.
Při správné a dlouhodobé komunikaci dle pravidel stanovených v tomto dokumentu dojde ke spojení toho, jak školu vnímá veřejnost s tím, jak se škola chce prezentovat.
Jak workshop probíhá?
Úvod do strategické komunikace
Seznámíte se se základními pojmy a principy strategické komunikace a budování značky školy.
Strategický výzkum
Pomocí kvalitativních metod společně získáme data potřebná k vypracování komunikační strategie.
Analýza dat
Získaná data zpracujeme a provedeme analýzu. Naučíte se pracovat s myšlenkovou mapou.
Tvorba brandu školy
Naučíte se definovat vlastnosti značky, vytvořit slogan, textace. Zpracujeme mediální mix.
Implementace komunikační strategie
Zhodnotíme vámi vytvořenou komunikační strategii a nastavíme kroky k její implemetaci.
Ke skutečně efektivní komunikaci je potřeba, aby veškerý vizuální, fotografický i textový obsah vytvářely koherentní celek, který předá to správné sdělení i na podvědomé úrovni
Jak probíhají práce na strategii?
Rozhovory se žáky i vedením
Vlastní analýza
Představení strategie
Pro koho je workshop určen?
Cena a organizační informace
- Cena: 13 500 Kč s DPH za osobu – cena zahrnuje materiály ke školení, průběžnou asistenci lektorů a individuální konzultace
- Workshop lze financovat z projektu Šablony pro SŠ a Šablony pro ZŠ.
- Po zaplacení a absolvování workshopu obdrží účastníci certifikát DVPP.
- Školení trvá 40 vyučovacích hodin.
- Pokyny k platbě a storno podmínky najdete zde.
Co na to říkají lidé ze školství?
Konzultace zdarma
Pojďme si promluvit o tom, co vaše škola potřebuje"*" indicates required fields