Přihláška je teprve začátek

Karel Komínek

Než zazvoní

Přihláška je teprve začátek

od Než zazvoní
 
72 lidí zobrazilo tuto událost

Jak přihlášené přivést do lavic? Každý, kdo se ve školství pohybuje ví, že počet přihlášek a počet skutečně nastoupivších dětí se velmi liší. Dokonce i počet zápisových lístků a počet dětí v lavicích první školní den je také rozdílný. My přitom nechceme přijít ani o jediného žáka. Proč žáci ještě o prázdninách mění své rozhodnutí a jak si udržet co nejvíce přihlášených – to je obsahem školení Přihláška je teprve začátek.

Ukážeme si nutné minimum, které by měla každá škola dodržet, aby nepřicházela zbytečně o žáky. Představíme nástroje a praktické ukázky jak dotáhnout proces přihlášení do úspěšného konce – práce a aktivní zapojení nových žáků, sběr dat, SMSky, emailový marketing, direct call a vybrané prvky internetového marketingu

Přihláška je teprve začátek je akreditována jako vzdělávací program DVPP pod č.j. MSMT- 33041/2018-1-934

Co si účastníci školení odnesou?

  • Ukázky využití technik v praxi na příkladu konkrétní školy.
  • Povědomí o marketingových technikách a možnostech jejich uplatnění ve školství.
  • Schopnost dotáhnout náborový proces do konce a „ve finiši“ neztratit několik cenných žáků.

Obsah školení

  1. Komunikace nekončí s posledním dnem otevřených dveří
    Spousta škol s žáky po posledním dni otevřených dveří nekomunikuje. Přitom do přihlášek často zbývá i 6 týdnů!
  2. Klíčové styčné body komunikace od DOD až po adapťák
    Podívejte se na klíčové styčné body a nástroje, které můžete využít ve váš prospěch v nejkritičtější fázi náboru.
  3. Jak zorganizovat přijímačky tak, aby vám děkovali i rodiče nepřijatých žáků
    Stačí dodržet jednoduché zásady customer care a moderní komunikace – a zvládne to úplně každá škola.
  4. Základem dobré komunikace jsou data
    Pokud chcete příští rok více studentů, musíte začít pracovat hned. Přehled datových souborů potřebných pro efektivní komunikaci vám to značně usnadní.
  5. Zpětná vazba a úprava produktu
    Poznejte vlastní slabiny a využijte prostor pro zlepšení naplno. O úspěchu školy rozhoduje pověst, kterou máte pouze jednu.

Pro koho je školení určeno

Kurz je určen všem pracovníkům středních škol, kteří se starají o přijímací řízení, propagaci, reklamu, PR nebo marketing. Typicky jsou to ředitelé, zástupci ředitelů, výchovní poradci, mnohdy ale také učitelé, kteří se o propagaci starají nad rámec svých pracovních povinností. Kurz je určen všem, kterým není lhostejný osud jejich školy a chtějí zjistit, jak efektivně zajistit její budoucnost.

Cena a organizační informace

  • Cena: 1649 Kč bez DPH – cena zahrnuje materiály ke školení
  • Po zaplacení a absolvování školení obdrží účastníci certifikát
  • Školení trvá 6 vyučovacích hodin
  • Pokyny k platbě, storno podmínky najdete zde

Termín a místo

Vyberte si datum a místo školení

Údaje o účastníkovi

Tento údaj potřebujeme, abychom byli schopni vystavit certifikát o absolvování školení, který je vázaný na konkrétní osobu.

Nutné pro vystavení certifikátu o absolvování

Fakturační údaje

Druhý účastník

Tento údaj potřebujeme, abychom byli schopni vystavit certifikát o absolvování školení, který je vázaný na konkrétní osobu.

Nutné pro vystavení certifikátu o absolvování

Třetí účastník

Tento údaj potřebujeme, abychom byli schopni vystavit certifikát o absolvování školení, který je vázaný na konkrétní osobu.

Nutné pro vystavení certifikátu o absolvování

Čtvrtý účastník

Tento údaj potřebujeme, abychom byli schopni vystavit certifikát o absolvování školení, který je vázaný na konkrétní osobu.

Nutné pro vystavení certifikátu o absolvování

Pátý účastník

Tento údaj potřebujeme, abychom byli schopni vystavit certifikát o absolvování školení, který je vázaný na konkrétní osobu.

Nutné pro vystavení certifikátu o absolvování

 

Datum a čas

21-01-2021
09:30
13:30
 

Místo konání

Kdekoliv
 

Typy událostí

#on-line školení
 

Kategorie akce

Přihláška je teprve začátek
 
 
 

Share With Friends