[vc_row padding_top=“0px“ padding_bottom=“0px“][vc_column fade_animation_offset=““ id=““ class=““ style=““]

Hledáme člověka s vášní pro věci, které mají smysl a který:

  • Už má zkušenosti s marketingem; ví, že to není jenom reklama nebo on-line; chce proniknout do školství, které není pro markeťáky vůbec běžné.
  • Je nadšený z možnosti věnovat se skutečnému strategickému marketingu, vytváření brandů a implementací procesů.
  • Si s radostí sem tam odskočí ke kvalitativnímu výzkumu, zejména při focus groups, a jednou za čas proškolí několik učitelů nebo ředitelů.
  • Chce pomáhat školám v Česku i na Slovensku a tak odzdola napomáhat se změnou vzdělávání.
  • S námi bude školy učit, že nemohou slibovat nesplnitelné a pomáhat těm dobrým, aby se ještě zlepšovaly a měly co nejkvalitnější žáky.

Než zazvoní pomáhá školám k plným třídám. Školám radíme, jak pochopit a oslovit mladé lidi a pracovat s nimi, školíme, tvoříme brandy, vizuální identity, weby, píšeme texty, spravujeme on-line i off-line propagaci, zkoumáme a analyzujeme i na celostátní úrovni, pomáháme školám se zavedením evaluací. Školy nás znají a důvěřují nám. Nechme za nás už mluvit, co jsme dosáhli na SOŠ a SOU Polička, vůbec první škole, která se Než zazvoní plně svěřila do péče.

Co vás u nás čeká?

  • Malý tým, který pomůže se do všeho dostat.
  • Rozšíření týmu seniorních marketingových konzultantů.
  • Spoluúčast na formování česko-slovenské vzdělanosti odzdola marketingovým a datovým přístupem.
  • Spolupráce na full servis marketingu škol.
  • Brandbuiding vycházející z vlastní propracované metodiky, marketingové a komunikační strategie, strategické vedení týmu škol, konzultace se řediteli.
  • Spolupráce s account managerem při naplnění potřeb škol.
  • Připravené zdravé procesy, které je možné stále zlepšovat.
  • Rozvoj strategických spoluprací (v minulosti třeba s Ministerstvem zemědělství, Siemens nebo Lesy ČR).
  • Cesty na různé školy v různých městech po obou republikách.

Bez čeho se to neobejdete?

  • Strategické přemýšlení.
  • Pracovitost, spolehlivost, samostatnost a zodpovědnost.
  • Zkušenosti s marketingem.
  • Dobrá znalost českého nebo slovenského jazyka.
  • Alespoň poloviční úvazek. Ideálně plný.
  • Dobré komunikační schopnosti.
  • Pozitivní postoj k tabulkám, CRM, řízeným projektům i kapacitám.
  • Ochota kombinovat cesty po železnici a řízení.

Toto by mohlo pomoct při práci, kontaktu se školami i celému Než zazvoní:

  • Vysokoškolské vzdělání (ve školství se bazíruje na titulech).
  • Zkušenost s vedením; ochota vést.

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Nejen dobrý pocit, že pomáháte školám. Fixní + výkonnostní odměna.
  • Malý tým, který Vám pomůže se do všeho dostat a z něj vyplývající pozitiva i negativa: navzájem se podržíme, ale někdy je nutné dělat i věci mimo job description.
  • Připravené zdravé procesy, které jsou nápomocné, nejsou rigidní a je možné se podílet na jejich zlepšování.
  • Innovation time – část pracovní doby vyhrazena na vzdělávání a osobní rozvoj.
  • Pravidelný home office (podpoříme ve vytvoření adekvátního prostředí, vybavení a internetového připojení) a flexibilní pracovní doba (s dodržením dostupností během business hours).
  • Teambuildingy a firemní akce.
  • Nejsme korporát – na bonusech i pravidlech se domluvíme.

Pokud Vás práce u nás zaujala, dejte nám co nejdřív vědět – nastoupit můžete ihned.  Životopis a pár řádků pomůže. Nejlepší ale bude, když možnosti spolupráce probereme.

Máte zájem o tuto pozici?

"(povinné)" indicates required fields

Max. file size: 256 MB.

[/vc_column][/vc_row]