školení

Internetový marketing pro školy

Naučte se, jak za školu komunikovat v on-line prostoru

O školení

Propagace a marketing se ve stále větší míře přesunují na internet. 92 % rodičů a 93 % žáků hledá informace o školách pro své potomky na internetu. Přesto školy stále tvrdošíjně lpí na starých off-line postupech. Z našich výzkumů víme, že minimum škol se věnuje e-mailovému marketingu a prakticky žádná škola nepoužívá reklamu ve vyhledávačích. Některé školy dokonce ani nemají upravený web tak, aby návštěvníci mohli snadno nalézt informace o přijímacím řízení. A potom se diví, že mají málo přihlášených žáků.
Image
Každý účastník obdrží vzdělávací materiály ke školení

Co si ze školení odnesete?

  • Seznámíte se s průzkumy o chování uchazečů a jejich rodičů při vyhledávání informací.
  • Ukážeme vám, jaké nástroje internetového marketingu jsou pro školy ideální.
  • Pochopíte, jak zapadá internetový marketing do komunikace školy i náborového procesu.
  • Naučíte se zvolit správné nástroje internetového marketingu pro každou část náboru.
  • Zjistíte, že začít točit videa je jednoduché a Vaší komunikaci posune daleko před konkurenci.

Obsah školení

Co je internetový marketing
Na internetu existují stovky nástrojů, které by školy mohli používat. My jsme z nich vybrali takové, které jsou pro školy nejefektivnější.
Mobilní přístup
Facebook se konzumuje převážně z mobilů a 80 % návštěvníků vašeho webu se na web dívá na telefonu. Na co je potřeba si dát pozor?
Textace a copywriting
Jak psát na webu tak, abyste oslovili co nejvíce lidí? Proč chcete používat smajlíky a na jaké je potřeba si dát pozor?
Jak propojit web, FB a IG
Jak zapadají web, Facebook a Instagram do komunikace školy? Jak je správně propojit a využívat?
On-line reklama

Reklama s platbou za proklik je nejlevnější cestou, jak na web dostat uchazeče a jejich rodiče. Jak funguje a na co si dát pozor?

Obsahový marketing
Jak nabídnout vaší cílové skupině tak zajímavý obsah, aby vás chtěla odebírat? Není to složité a jde to zdarma.
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Řekli o školení

„Ve své praxi se snažím využívat všechny informace, které jsem načerpala na Vašem školení – například vzhled a uspořádání webové stránky, vhodný obsah nabídky „pro uchazeče“. Také jsem se zorientovala v Google Analytics a plně tuto službu využívám.“
- Ing. Iveta Matušková, Střední škola železniční a stavební, Bulharská, Šumperk

Aktuální termíny

  • 4. června 2024, 9:30-13:30 | On-line

Cena a organizační informace

  • Cena školení za osobu je 2 450 Kč bez DPH (98 € bez DPH) - cena zahrnuje materiály ke školení. Počet účastníků je omezen.
  • Školení je možné hradit pomocí šablon a z projektů.
  • Školení probíhá on-line.
  • Po zaplacení a absolvování školení obdrží účastníci certifikát.
  • Školení trvá 8 vyučovacích hodin.
  • Pokyny k platbě, storno podmínky naleznete zde

Pro koho je školení určeno?

Kurz je určen všem pracovníkům středních škol, kteří se starají o přijímací řízení, propagaci, reklamu, PR nebo marketing. Typicky jsou to ředitelé, zástupci ředitelů, výchovní poradci, mnohdy ale také učitelé, kteří se o propagaci starají nad rámec svých pracovních povinností. Kurz je určen všem, kterým není lhostejný osud jejich školy a chtějí zjistit, jak efektivně zajistit její budoucnost.

Registrační formulář

Rychlý kontakt

Image

Mgr. Zuzana Halabalová

Koordinátorka školení