O školení
Jak přihlášené přivést do lavic? Každý, kdo se ve školství pohybuje ví, že počet přihlášek a počet skutečně nastoupivších dětí se velmi liší. Dokonce i počet zápisových lístků a počet dětí v lavicích první školní den je také rozdílný. My přitom nechceme přijít ani o jediného žáka. Proč žáci ještě o prázdninách mění své rozhodnutí a jak si udržet co nejvíce přihlášených – to je obsahem školení Přihláška je teprve začátek. Ukážeme si nutné minimum, které by měla každá škola dodržet, aby nepřicházela zbytečně o žáky. Představíme nástroje a praktické ukázky jak dotáhnout proces přihlášení do úspěšného konce – práce a aktivní zapojení nových žáků, sběr dat, SMSky, emailový marketing, direct call a vybrané prvky internetového marketingu.
Přihláška je teprve začátek je akreditována jako vzdělávací program DVPP pod č.j. MSMT- 33041/2018-1-934
Aktuální termíny
26. února 9:30 Brno
27. února 9:30 Ostrava
28. února 9:30 Praha
Konec přihlašování
„Chtěla bych poděkovat Než zazvoní za inspiraci pro marketing školy, kterou jsem na školení získala.“Mgr. Ivana Brodecká, OA a SZdŠ Blansko
Co si účastníci školení odnesou?
- Ukázky využití technik v praxi na příkladu konkrétní školy.
- Povědomí o marketingových technikách a možnostech jejich uplatnění ve školství.
- Schopnost dotáhnout náborový proces do konce a „ve finiši“ neztratit několik cenných žáků.
Obsah školení
- Komunikace nekončí s posledním dnem otevřených dveří
Spousta škol s žáky po posledním dni otevřených dveří nekomunikuje. Přitom do přihlášek často zbývá i 6 týdnů! - Klíčové styčné body komunikace od DOD až po adapťák
Podívejte se na klíčové styčné body a nástroje, které můžete využít ve váš prospěch v nejkritičtější fázi náboru. - Jak zorganizovat přijímačky tak, aby vám děkovali i rodiče nepřijatých žáků
Stačí dodržet jednoduché zásady customer care a moderní komunikace – a zvládne to úplně každá škola. - Základem dobré komunikace jsou data
Pokud chcete příští rok více studentů, musíte začít pracovat hned. Přehled datových souborů potřebných pro efektivní komunikaci vám to značně usnadní. - Zpětná vazba a úprava produktu
Poznejte vlastní slabiny a využijte prostor pro zlepšení naplno. O úspěchu školy rozhoduje pověst, kterou máte pouze jednu.
Ukázka prezentace
Pro koho je školení určeno
Kurz je určen všem pracovníkům středních škol, kteří se starají o přijímací řízení, propagaci, reklamu, PR nebo marketing. Typicky jsou to ředitelé, zástupci ředitelů, výchovní poradci, mnohdy ale také učitelé, kteří se o propagaci starají nad rámec svých pracovních povinností. Kurz je určen všem, kterým není lhostejný osud jejich školy a chtějí zjistit, jak efektivně zajistit její budoucnost.
Cena a organizační informace
Cena: 1 890 Kč bez DPH – cena zahrnuje materiály ke školení a drobné občerstvení
Po zaplacení a absolvování školení obdrží účastníci certifikát
Školení trvá 5 vyučovacích hodin
Pokyny k platbě, storno podmínky najdete zde
Přihláška na školení
Požádejte o termín ve Vámi zvoleném místě nebo uspořádejte školení jen pro Vás na Vaší škole! Napište na info@nezzazvoni.cz nebo rovnou zavolejte na +420 733 778 256.