školení
Přihláška je teprve začátek
Moderní nábor nekončí dnem otevřených dveří
O školení
Jak přihlášené přivést do lavic? Každý, kdo se ve školství pohybuje ví, že počet přihlášek a počet skutečně nastoupivších dětí se velmi liší. Dokonce i počet zápisových lístků a počet dětí v lavicích první školní den je také rozdílný. My přitom nechceme přijít ani o jediného žáka. Proč žáci ještě o prázdninách mění své rozhodnutí a jak si udržet co nejvíce přihlášených? To je obsahem školení Přihláška je teprve začátek. Ukážeme si nutné minimum, které by měla každá škola dodržet, aby nepřicházela zbytečně o žáky. Představíme nástroje a praktické ukázky jak dotáhnout proces přihlášení do úspěšného konce – práce a aktivní zapojení nových žáků, sběr dat, SMSky, direct call a vybrané prvky internetového marketingu.
Akreditovaná školení od profesionálů
Přihláška je teprve začátek je akreditována jako vzdělávací program DVPP pod č.j. MSMT- 28249/2021-4-893. Školení lze financovat z projektu Šablony pro SŠ. Všichni naši školitelé jsou odborníci s dlouholetou praxí v komerčním, politickém a školském marketingu. V případě, že nebudete se školením spokojeni, Než zazvoní garantuje vrácení 100 % poplatku za účast.

Každý účastník obdrží vzdělávací materiály ke školení
Co si ze školení odnesete?
- Povědomí o principech moderního marketingu.
- Zjistíte, jaký produkt nabízíte uchazečům a jak jej komunikovat.
- Ukázky využití technik v praxi na příkladu konkrétní školy.
- Povědomí o marketingových technikách a možnostech jejich uplatnění na vaší škole.
- Schopnost dotáhnout náborový proces do konce a „ve finiši“ neztratit několik cenných žáků.
Obsah školení
Principy školského marketingu
Jde školu prodávat jako rohlík? Co všechno je součástí vaší nabídky? A jak to vše za školu komunikovat?
Jak odlišit vaši školu?
Na trhu existuje spousta podobných produktů - mobilní operátoři, prodejci bot, výrobci mobilů. Jak odlišit vaši značku od konkurence?
Komunikace nekončí s DOD
Co vše se dá dělat po rozloučení s posledním návštěvníkem DOD? Jak zabezpečit, aby na vás za dva dny nezapomněli?
Klíčové body pro komunikaci
Od posledního dne otevřených dveří existuje minimálně 6 míst v čase, kdy je možné oslovit studenty a ubezpečit je v rozhodnutí.
Přijímačky jako moderní služba
Přijímačky mohou být stresová záležitost, ale taky příležitost, díky které o vaší škole budou vyprávět uchazeči ještě půl roku. Jak na to?
Využití zpětné vazby ve škole
Chcete mít příští rok více studentů? Zjistěte, co vás jako školu trápí nejvíce a zamezte negativní pověsti hned v zárodku.
Řekli o školení
„Chtěla bych poděkovat Než zazvoní za inspiraci pro marketing školy, kterou jsem na školení získala.“
- Mgr. Ivana Brodecká, OA a SZdŠ Blansko
Aktuální termíny
- Školení je možné absolvovat pouze v rámci Akademie Než zazvoní
Pro koho je školení určeno?
Kurz je určen všem pracovníkům středních škol, kteří se starají o přijímací řízení, propagaci, reklamu, PR nebo marketing. Typicky jsou to ředitelé, zástupci ředitelů, výchovní poradci, mnohdy ale také učitelé, kteří se o propagaci starají nad rámec svých pracovních povinností. Kurz je určen všem, kterým není lhostejný osud jejich školy a chtějí zjistit, jak efektivně zajistit její budoucnost.
Rychlý kontakt
