[vc_row padding_top=”0px” padding_bottom=”0px”][vc_column fade_animation_offset=”45px” width=”1/1″]

Našlápněte váš vztah s klíčovými školami a vychovejte si budoucí zaměstnance

Získejte odborně připravené zaměstnance! Nastartujte spolupráci s klíčovými školami a jako bonus získejte pověst společensky odpovědné firmy! V současnosti výrobci často řeší problém nedostatku kvalifikované pracovní síly, ale tápou, jak nastavit spolupráci se školami. Podívejte se na příklad partnerství nadnárodní společnosti  i státního zaměstnavatele se školami, které přineslo změnu hned v prvním roce.

Cílem školení je ukázat firmám, že nejlepším řešením nedostatku kvalitní pracovní síly je zvolit dlouhodobou koncepční formu partnerství s odbornými školami. Spoluprací se školami firmy pomohou vychovat kvalitní odborně vzdělané pracovníky a současně získají pověst společensky zodpovědné firmy.

V průběhu školení se zástupci firem dozví, jak navázat partnerství se školou i co hraje roli v rozhodovacím procesu studentů. Dále si na konkrétních ukázkách z praxe předvedeme, jaké formy spolupráce se školou existují a jak škole pomoci s náborem studentů a marketingem. Školení pro náborové specialisty a specialisty vzdělávání ve firmách, ale je vhodné také pro vedoucí pracovníky ve školství.

[/vc_column][/vc_row][vc_row padding_top=”0px” padding_bottom=”0px” bg_color=”#e72f2a” bg_video=”” class=”” style=”color: #fff; padding-left: 25px; padding-right: 25px;”][vc_column fade_animation_offset=”45px” width=”1/1″]

Co si účastníci školení odnesou?

  • Praktický návod na to, jak nastavit vztah firma-škola
  • Ukázku spolupráce škola-firma-konzultantská společnost, která pomohla nastartovat změny
  • Osvědčené tipy a triky pro spolupráci se školami
  • Vhled do rozhodovacího mechanismu žáků
  • Teoretický základ, který vám umožní dělat kvalifikovaná rozhodnutí
[/vc_column][/vc_row][vc_row padding_top=”0px” padding_bottom=”0px”][vc_column fade_animation_offset=”45px” width=”1/1″]

Jak hodnotí školení účastníci

“Od roku 2006 v Mubee Žebrák úzce spolupracuji se středními školami. Za dlouhou dobu spolupráce mám mnoho zkušeností jak s náborem žáků, tak i s odbornou praxí žáků ve firmě. Přesto jsem se rád zúčastnil semináře pro zaměstnavatele, protože člověk získá informace zase z jiného zdroje a může je porovnat s vlastními zkušenostmi. Každá nová informace člověka obohatí a mohl jsem si tak porovnat zkušenosti lektorů s mými zkušenostmi v této oblasti.”Ing. Lubomír Janda, Mubea Žebrák, vedoucí vzdělávání
“Školení Než zazvoní mi velmi pomohla se rychle zorientovat v tématu školního marketingu. Jednotlivá školení byla správně načasována dle průběhu celého náborového období. Lektor byl dobře připraven a zajímavým způsobem kombinoval teoretickou část výuky s konkrétními příklady z praxe, zároveň nám však ponechal prostor pro dotazy v průběhu celého školení. Jsem moc ráda, že jsem tip na tato školení dostala od svých kolegů a ráda je doporučím dál.”Mgr. Soňa Kubová, ŠKODA AUTO a.s., specialista školského marketingu
[/vc_column][/vc_row][vc_row padding_top=”0px” padding_bottom=”0px”][vc_column fade_animation_offset=”45px” width=”1/1″]

Obsah školení

1. Typologie forem spolupráce firmy a školy

  • Co spolupráce přináší firmě a co škole?
  • Jaké existují přístupy ke spolupráci se školou?
  • Proč přizvat do procesu třetí stranu?

2. Specifika a výzvy školského marketingu

  • Rozdíly oproti komerčnímu, politickému a sociálnímu marketingu
  • Co víme o cílových skupinách?
  • Největší úskalí v komunikaci škol
  • Rozdíl mezi náborem a kampaní

3. Jak probíhá rozhodování uchazeče?

  • Pět fází procesu rozhodování
  • Co a kdy komunikovat?
  • Jaké nástroje jsou vhodné pro jednotlivé fáze?
  • Vybraná data z kvantitativních výzkumů

4. Vícepřípadová studie – ukázky spolupráce

  • Harmonogram ideální spolupráce firmy a školy
  • Ukázky konkrétních realizací ze škol napříč ČR a obory
  • Největší úskalí a dobrá praxe

Pro koho je školení určeno

Školení je určeno náborovým specialistům firem a specialistům vzdělávání ve firmách. Současně je školení vhodné pro vedoucí pracovníky ve školství (ředitelé, zástupci ředitele).


Cena a organizační informace

 Cena: na vyžádání
 Po zaplacení a absolvování školení obdrží účastníci certifikát
 Školení trvá 4 hodiny
 Pokyny k platbě, storno podmínky najdete zde


[/vc_column][/vc_row][vc_row padding_top=”0px” padding_bottom=”0px” bg_color=”#e72f2a” bg_video=”” class=”” style=”color: #fff; padding-left: 25px; padding-right: 25px;”][vc_column fade_animation_offset=”45px” width=”1/1″]

Máte zájem o toto školení?


Požádejte o termín ve Vámi zvoleném místě nebo uspořádejte školení jen pro Vašeho zaměstnavatele! Napište na info@nezzazvoni.cz nebo rovnou zavolejte na +420 733 778 256.

[/vc_column][/vc_row]